آخرین عناوین

شنبه 2 مرداد 1395-10:52 کد خبر:27513

تغییر مدیریتی غیر منتظره در شهرداری ساری:

در شهرداری ساری انجام شد

طی حکمی از سوی شهردار مرکز استان، دو تغییر مدیریتی در شهرداری ساری انجام شد.


به گزارش خزرتیترخبر، طي مراسمي با حضور معاونان و مديران شهرداري ساري و نيز برخي از معاونان و مديران شهرداري منطقه يك بصيرت به عنوان شهردار اين منطقه معرفي شد .

براساس این گزارش، در اين مراسم كه آقايان فرزانه، طاهري، رشيدي و كلانتري به عنوان معاونان شهردار ساري و محمد محبوب مشاور ويژه ، خواجه وندي ، اسماعيلي و توفيقي مديران شهرداري مركز استان حضور داشتند نخست حميد فرزانه در سخناني با قدرداني از خدمات عباس رجبي شهردار پيشين منطقه يك گفت : خوشبختانه ايشان در هر كجايي كه مسئوليت بر عهده داشت با قدرت و صلابت انجام وظيفه كرد و بخوبي از عهده مسئوليت هاي محوله برآمد .

وي سپس به معرفي بصيرت شهردار جديد منطقه يك پرداخت و از او به عنوان فردي متكي به اصول اخلاقي و متعهد به اموري كه بر عهده مي گيرد ياد كرد و گفت : اميدواريم در مسئوليت جديد هم با همين ويژگي ها بتواند منشأ خيرات و بركات بيشتري باشد .

معاون شهرسازي و امور مناطق شهرداري مركز استان آنگاه به اهميت منطقه يك و ويژگي هاي آن اشاره كرد و گفت : بيشترين و سنگين ترين پروژه ها طي چهار سال گذشته در اين منطقه انجام شد كه اين خود بيانگر نقش و اهميت آن در مجموعه شهر و شهرداري مي باشد .

وي با تجليل از حسن انتخاب عبوري و مديريت جهادي او خاطرنشان كرد : شهردار جوان و توانمند ساري با انتخاب بصيرت مأموريت و مسئوليت سنگيني به ايشان واگذار كرد كه يقين دارم بصيرت با سربلندي از اين آزمون بيرون خواهد آمد.

پس از آن عباس رجبي در سخناني به تشريح اقدامات انجام شده طي دوران مسئوليت خود در منطقه يك پرداخت و گفت : اين اقدامات با حمايت هاي بي دريغ عبوري و همكاران عزيزم در منطقه يك انجام شد .

وي با تشكر از حمايت هاي شهردار ساري تأكيد كرد : گواهي مي دهم عبوري با دادن اختيارات كامل فضاي بسيار خوب و مناسبي ايجاد كرد تا اين حقير بتوانم در خدمت شهروندان بزگوار باشم .

اين گزارش حاكي است در ادامه اين مراسم بصيرت طي سخناني با تشكر از اعتماد عبوري به وي و واگذار كردن مسئوليت خطير شهرداري منطقه يك گفت: اميدوارم با همراهي خواهران و برادران بزرگوارم در شهرداري منطقه يك بتوانم راه خوبي كه در اين منطقه آغاز شده است را تا پايان ادامه دهم .

در این مراسم با اهداي لوح تقديري از خدمات عباس رجبي قدرداني شد، گفتني است كه وي طي حكمي از سوي شهردار ساري به عنوان مشاور به خدمات خود ادامه خواهد داد.

 همچنین در این مراسم، به دنبال انتصاب بصيرت به عنوان شهردار منطقه يك بريماني جانشين وي در اداره امور قراردادهاي شهرداري ساري شد.

براساس این گزارش، فرزانه معاون شهرسازي و امور مناطق در سخناني با تجليل از حسن اخلاق و مديريت ارزشمند بصیرت در امور قراردادها به اهميت جايگاه امور قراردادها در شهرداري اشاره كرد و گفت : جناب بصيرت مسئوليت بسيار سنگيني در اداره امور قراردادها داشتند كه الحق بخوبي از عهده آن برآمده و با دقت و ذكاوت اين مسئوليت خطير را انجام داد تا به همه ثابت كند ((مديريت)) چه نقش مهمي در پيشبرد امور دارد.

وي سپس به توسعه شهر و شهرداري طي دوران مديريت جهادي عبوري اشاره كرد و افزود : اين توسعه امكان پذير نبود مگر با همراهي و همكاري و درايت مديراني كه پا به پاي شهردار جوان و برومند تلاش مي كردند و از هيچ مجاهدتي دريغ نمي ورزيده و نمي ورزند.

وي در بخش ديگري از سخنان خود حضور پيمانكاران بومي را در پروژه هاي شهرداري مورد توجه قرار داد و تأكيد كرد : يكي از افتخارات ما اين است كه از نيروهاي بومي بهره مي بريم كه پيمانكاران از آن جمله هستند اما در اين ميان مديريت اداري و انساني بصيرت در ايجاد آرامش خاطر پيمانكاران را نبايد فراموش كرد چرا كه با عقد قراردادهايي دقيق ،كامل و خدشه ناپذير باعث دلگرمي پيمانكاران و صد البته شهرداري شدند.

البته نبايد از حمايت ها و پشتيباني هاي بي دريغ عبوري از مديران خود غافل نشويم، چرا كه اين حمايتها بود كه به مديران قوت ، قدرت و شجاعت بخشيد تا به آسودگي وظايف خود را انجام دهند.

 

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • علي
    دوشنبه 4 مرداد 1395-8:8


    مهندس بصيرت از جوانان تحصيلكرده ،مجرب ومودب ميباشدايشان سولبقي چون معاونت فني وخدمات شهرداري شهرداري ساري داشته وبرتمامي اموفني وشهرسازي احاطه كامل دارد اميدواريم بعنوان شهردارمنطقه يك همانند قبل درخشان عمل كند انشا....