آخرین عناوین

شنبه 2 مرداد 1395-17:51 کد خبر:27517

فرماندارعباس آباد اعلام کرد:

سه روز عزای عمومی در عباس آباد تنکابن

فرماندارعباس آباد با اشاره به جان باختن ۱۶ نفر در سانحه تصادف اتوبوس محور کندوان در صبح امروز، سه روز در تنکابن عزای عمومی اعلام کرد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از خبر ارسالی فرمانداری عباس آباد، سید ابراهیم هاشمی با تسلیت این غم بزرگ به خانواده‌های مصیبت‌دیدگان، شمار فوت‌شدگان این حادثه را تا این لحظه 16 نفر اعلام کرد و اظهار داشت: با هماهنگی‌های به‌عمل آمده آئین تشییع پیکرهای این افراد به‌صورت هماهنگ شهرستانی برگزار می‌شود که زمان آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

وی، نصب پارچه‌های عزا در معابر عمومی، سیاهپوش کردن بازار، اتخاذ تدابیر ترافیکی تشییع متوفیان و لغو تمام برنامه‌های هنری، فرهنگی و کنسرت‌ها را در شهرستان از مدیران حاضر در جلسه خواستار شد.

هاشمی گفت: شهرستان عباس‌آباد در غم از دست دادن شماری از همشهریان و عزیزان جامه سیاه به تن کرده و از فردا یک‌شنبه سوم مردادماه به مدت سه روز جهت همدردی با مصیبت‌دیدگان این حادثه غمناک سه روز عزای عمومی اعلام می‌شود.

وی از اعزام تیم ویژه به منظور شناسایی و هماهنگی به محل حادثه خبر داد و گفت: به محض دریافت خبر اولیه این حادثه غمناک، یک تیم ویژه را برای شناسایی و هماهنگی به محل حادثه در محور بعد از تونل کندوان اعزام کردیم.

فرماندار عباس آباد گفت: در حال حاضر این تیم با حضور در بیمارستان‌های شهید مدنی و امام خمینی (ره) استان البرز هماهنگی و ساماندهی مجروحان حادثه را برعهده دارد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :