آخرین عناوین

يکشنبه 3 مرداد 1395-16:10 کد خبر:27527

معاون آبفاشهری مازندران خبر داد:

افزایش اعتبار مدول دوم تصفیه‌خانه ساری به 210 میلیارد ریال

معاون آبفاشهری مازندران گفت: اعتبار امسال برای اتمام و بهره ‌برداری مدول دوم تصفیه‌خانه ساری به 210 میلیارد ریال افزایش یافته است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران، بهزاد برارزاده با بیان اینکه پیش‌نویس موافقت‌ نامه‌های طرح‌های ملی استانی توسط کارشناسان این معاونت در حال انجام است، اظهار کرد: در این پیش‌نویس هشت طرح و 13 پروژه با اعتبار 506 هزار و 500 میلیون ریال پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه این اقدام از سوی دفتر برنامه ‌ریزی، کنترل و ارزیابی طرح‌ها انجام می‌شود، افزود: این دفتر در سال 95 تاکنون با توجه به ابلاغیه‌ها، پیش‌نویس موافقت‌ نامه ملی را که شامل یک طرح و پنج پروژه است با اعتبار 130 هزار میلیون ریال تهیه کرده است.

معاون برنامه‌ ریزی و منابع انسانی آب و فاضلاب شهری مازندران با بیان اینکه اعتبار سال 95 برای اتمام و بهره‌برداری مدول دوم تصفیه‌خانه ساری از 69 میلیارد ریال در سال گذشته به 210 میلیارد ریال در سال‌جاری افزایش یافته است، تصریح کرد: در سال گذشته، از مجموع 883 میلیارد و 736 میلیون ریال اعتبار 77 میلیارد و 150 ریال از سوی خزانه پرداخت شده است که در واقع میزان تخصیص 39 درصد اعتبار و میزان پرداخت خزانه 17.2 درصد اعتبار بوده است.

برارزاده پیگیری امور مربوط به پروژه‌های قابل واگذاری به بخش غیر دولتی براساس الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت برای ایجاد مدول دوم تصفیه‌خانه‌های فاضلاب شهرهای نوشهر و چالوس، بابل و بابلسر، پیگیری امور مربوط به پروژه‌های ملی اقتصاد مقاومتی(مدول دوم تصفیه‌خانه ساری) و تنظیم و بروز نمودن اطلاعات پروژه‌های ملی، ملی و استانی مندرج در پیوست قانون در سیستم تحلیل اطلاعات پروژه‌ها را از دیگر فعالیت‌های دفتر برنامه‌ریزی، کنترل و ارزیابی طرح‌ها عنوان کرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :