آخرین عناوین

يکشنبه 3 مرداد 1395-22:55 کد خبر:28521

عضو شورای شهر ساری مطرح کرد:

ورود فرمانداری ساری به بحث رد صلاحیت‌های شورای شهر

عضو شورای شهر ساری گفت: فرمانداری ساری به بحث رد صلاحیت‌های شورای شهر ساری ورود پیدا کرد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، محمدحسن محمدی‌کیادهی امشب در جلسه علنی شورای شهر ساری از مطرح شدن بحث رد صلاحیت‌ها انتخابات شورای شهر ساری توسط مسئولان فرمانداری ساری خبر داد و اظهار کرد: فرماندار ساری افراد را فراخوانده و به آنها اعلام می‎کند که در نظر دارم شما را رد صلاحیت کنم.

عضو شورای اسلامی شهر ساری در ادامه با اشاره به حضور پنج ورزشکار شهر ساری در مسابقات المپیک، افزود: شهر ساری در بین شهرهای استان بیشترین وزرشکار المپیکی دارد که نیاز است از هم‌اکنون برای تشویق این افراد و حمایت از آنها برنامه ویژه‌ای مدون شود.

وی اضافه کرد: مسئولان و متولیان بررسی مناسبی در دستور کار دهند که چگونه نسبت به رفع مشکلات آنها اقدام شود.

در ادامه فیض‌الله نفجم دیگر عضو شورای اسلامی شهر ساری نیز با اشاره به تصادف روزهای اخیر بهادر مولایی در محور هراز، گفت: مسئولان نسبت به تأمین نیازهای اولیه ورزشکاران اقدام کنند.

وی با اعلام اینکه بهادر مولایی به دلیل کم‌توجهی مسئولان از ماشین سواری پراید که ایمنی لازم را نداشت استفاده می‎کرد، افزود: قابلیت‌های این ورزشکار در تصادف اخیر به شدت دچار متزلزل شد.

عضو شورای اسلامی شهر ساری در ادامه با اعلام اینکه امتیازات و مشوق‌های ورزشی در استان باید به نحو مناسب توزیع شود، گفت: استاندار مازندران برای برادران عالمیان خانه‌ای در شهر بابل خرید، این اقدام مناسب است ولی این امتیازات برای همه ورزشکاران در نظر گرفته شود تا قهرمانان ما سرخورده نشوند.

علی اصغر یوسف ‌نژاد اظهار کرد: نباید اجازه داد که رد صلاحیت‌های جهت‌ دار در انتخابات شورای شهر مطرح شود.

وی تصریح کرد: ورود به مباحث انتخابات شورای شهر بسیار زود است، در حد وظیفه و تکلیفم اجازه دخالت در این حوزه را نمی‎دهم، برای رد صلاحیت‌ها مراجع ذیصلاح حضور دارند و امکان تخلف در این حوزه وجود ندارد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برای توسعه شهرستان ساری نیاز به مدیریت جامع هستیم.

این مسئول با اعلام اینکه اقدامات مناسبی در مدیریت شهری مرکز مازندران انجام شد، افزود: همسویی و تفکر برای توسعه شهری در ساری به‌خوبی وجود دارد.

یوسف‎ نژاد با اشاره به اینکه نباید منافع عده‌ای در مدیریت شهری فدای منافع مردم شود، یادآور شد: برای دست‌یابی متعالی به اهداف از پیش تعیین‌شده قوه نظارتی در شورا تقویت شود.

وی گفت: طرح نظارت بر عملکرد نمایندگان مجلس توسط خود نمایندگان در حال اجراست که این موضوع در شورا نیز استفاده شود.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: تقویت بعد نظارتی در شورا بیشتر شود.

یوسف ‎نژاد خواستار تربیت نیروهای خلاق و خوش فکر در مدیریت شهری شد و گفت: کادرسازی یکی از مسائلی است که باید در شورا مورد توجه قرار گیرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :