آخرین عناوین

يکشنبه 3 مرداد 1395-23:1 کد خبر:28522

نارضایتی نماینده بابل از مسئولان:

انتقاد از عدم استقرار بیمارستان تامین اجتماعی در بابل

عضو مجمع نمایندگان مازندران از عدم استقرار بیمارستان تامین اجتماعی در شهرستان بابل انتقاد کرد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از تسنیم، حسین نیازآذری ظهر امروز در دیدار با روسای شعب سه‌گانه تامین اجتماعی و رئیس پلی‌کلینیک تامین اجتماعی شهرستان بابل،  با اشاره به 230 هزار بیمه شده تامین اجتماعی این نهاد را فراگیرترین نهاد بیمه ای کشور دانست و اظهار داشت: با سیاست‌گذاری، برنامه ‌ریزی و تلاش سازمان تامین اجتماعی رضایت نسبی بیمه شدگان فراهم شده است.

وی با تاکید بر نقش تامین اجتماعی در تحقق اقتصاد مقاومتی, خواستار حمایت هر چه بیشتر این سازمان از کارآفرینان و تولیدکنندگان شد و افزود: تامین اجتماعی بداند که با تعطیلی یک واحد تولیدی متضرر اصلی خواهد بود و در شرایط رکود اقتصادی با کارآفرینان و صاحبان مراکز تولیدی تعامل بیشتری داشته باشد.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، صنعت بیمه و تامین اجتماعی را یکی از زیرساخت‌های اصلی امنیت روحی و روانی جامعه دانست و بر گسترش طرح‌ها و برنامه‌های آینده گرایانه این نهاد مردمی تاکید کرد.

وی تامین اجتماعی را نماد توسعه و عامل رفاه و آسایش جامعه برشمرد و گفت: با توجه به حجم بالای بیکاری و عدم فرصت‌های شغلی دولتی از سازمان تامین اجتماعی خواست با حمایت از مشاغل غیردولتی، خانگی و کارگران چتر حمایتی خود را گسترش دهد.

نیازآذری تاکید کرد: بیمه کشاورزان، قالیبافان و کارگران ساختمانی بیش از گذشته افزایش یابد تا فرهنگ کار و تلاش در جامعه نهادینه شود.

وی از اینکه 230 هزار نفر در بابل بیمه تامین اجتماعی هستند و نمی‌توانند از خدمات درمانی یک بیمارستان مجهز بهره ببرند انتقاد کرد و گفت: عدم استقرار بیمارستان تامین اجتماعی در این شهرستان ناعادلانه است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :