آخرین عناوین

دوشنبه 4 مرداد 1395-11:1 کد خبر:28527

فرماندار ساری مطرح کرد:

کمبود مصالح منحصر به پروژه ساری ـ تاکام نیست

فرماندار ساری گفت: کمبود و تهیه مصالح، منحصر به پروژه ساری ـ تاکام نیست.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، احمد حسین‌زادگان صبح امروز در جلسه بررسی وضعیت پروژه ساری ـ تاکام، اظهار کرد: موانع اجتماعی در اجرای پروژه ساری ـ تاکام، رفع و جابه‌جایی خط لوله هم انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در دولت یازدهم اتفاقات خوبی را در حوزه‌های مختلف استان مازندران شاهد هستیم، افزود: دوران ابتدای پسابرجام را سپری می‌کنیم و اصلاح تخریب‌های زمان تحریم، نیازمند گذشت زمان است، کوتاهی‌هایی انجام شده و اکنون باید چند برابر، زمان و هزینه صرف کنیم تا آن خرابی‌ها جبران شود.

فرماندار ساری با بیان اینکه کمبود مصالح منحصر به پروژه ساری ـ تاکام نیست، تصریح کرد: به اداره امور آب تأکید کردیم با برداشت‌های خلافی که از بستر رودخانه انجام می‌شود برخورد کند.

وی بر تعیین جدول زمان‌بندی در اجرای پروژه ساری ـ تاکام تاکید کرد.

معاون فرماندار ساری نیز اظهار کرد: تهیه مصالح، مشکل جدی این پروژه است.

لطف‌الله عباسی با اشاره به استفاده از ظرفیت‌های منطقه در اجرای پروژه ساری ـ تاکام، گفت: حدود دو کیلومتر از این پروژه، نیازمند آزادسازی است و منتظر منابع اعتباری هستیم.

پیمانکار پروژه ساری ـ تاکام در ادامه این نشست اظهار کرد: در پروژه ساری ـ تاکام، مشکل مالی نداریم و نیاز اصلی پروژه، مصالح است.

اسفندیار عشوری با بیان اینکه گره این پروژه در تأمین مصالح مالی است، افزود: اعتبار 19 میلیاردی سال گذشته پروژه «ساری ـ تاکام ـ جندق ـ معلمان» امسال به 20 میلیارد تومان افزایش یافته و بقیه 60 میلیارد اعتباری که برخی تصور می‌کنند مربوط به این پروژه است، به پروژه دیگری در نطنز اختصاص دارد.

وی گفت: در این پروژه که متعلق به سه استان است، مازندران تنها استانی است که مشکل تهیه مصالح را دارد و همه مصالحی که تاکنون در پروژه ساری ـ تاکام  مصرف شده را از دلال‌ها خریده‌ایم.

عشوری با بیان اینکه تاکنون یک درصد ازاعتبارات عمرانی این پروژه تخصیص نیافته است، تصریح کرد: با وجود اینکه در اجرای این پروژه، پیش پرداخت هم دریافت نشده اما 50 درصد از 12 کیلومتر تعهد ابتدایی پروژه آماده بهره ‌برداری است، اگرچه با مشکل مصالح مواجه هستیم و کارفرما به تعهدات خود عمل نکرده است اما نگذاشتیم پروژه تعطیل شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران نیز اظهار کرد: کار در راه‌سازی بسیار ارزشمند است چون اقدامی برای نجات جان انسان و آرامش مردم است.

قاسم شهابی گفت: در آن بخش از اجرای پروژه ساری ـ تاکام و جابه‌جایی تیرهای برق که بر عهده ما است همکاری داریم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :