آخرین عناوین

دوشنبه 4 مرداد 1395-15:37 کد خبر:28531

از سوی فرماندار بابل صورت گرفت:

انتصاب بخشدار جدید لاله آباد

طی حکمی از سوی فرماندار بابل ،پنجمین بخشدار لاله آباد این شهرستان معارفه  و منصوب شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مازنیوز، فرماندار بابل روز دوشنبه در مراسم معارفه بخشدار جدید لاله آباد در بین مردم و مسئولان بیان کرد: اجرای برنامه و سیاست های عمومی دولت در بخش ها از وظایف اصلی بخشداران است.

محمد تقی عباسپور افزود: در حال حاضر نیز بخشداران در اجرای سیاست ها و برنامه های دولت در بخش ها بسیار خوب عمل کردند وامیدواریم این روند با همکاری مردم و تلاش مسئولان ادامه داشته باشد.

وی خدمت صادقانه به مردم را وظایف همه کارگزاران دولت برشمرد و اظهارداشت: رفع مشکلات بخش با وفاق، همدلی، همگرایی و تعامل پیگیری می شود.

فرماندار بابل همچنین به عملکرد دولت در تخصیص اعتبارات عمرانی اشاره کرد و گفت: هنوز کمیته برنامه ریزی استان طرح ها را مصوب نکرده ، 50 درصد اعتبارات عمرانی تخصیص یافته است.

وی گفت: دولت در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل مصمم است در اجرای فرامین مقام معظم رهبری نقش و وظیفه خود را به خوبی ایفاء کند که امیدواریم آثار و ثمرات آن را مردم ببینند و در تعامل با دولت همکاری کنند.

در ادامه بخشدار جدید لاله آباد بابل نیز در این مراسم گفت: تمام سعی بنده در این است که با تعامل سازنده و استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های موجود بخش، مشکلات و خواسته های مردم را مورد پیگیری و در دولت تدبیر و امید رفع کنم.

نقی مصطفی زاده گنجی افزود: مردم صاحبان اصلی نظام و دولت هستند و باید با احترام در رفع مشکلات مردم تلاش کنیم.

در این مراسم از ولی الله جعفری بخشدار سابق لاله آباد بابل نیز قدردانی شد.

نقی مصطفی زاده گنجی پیش از این به عنوان مسئول حراست فرمانداری بابل مشغول به خدمت بوده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :