آخرین عناوین

دوشنبه 19 خرداد 1393-22:40 کد خبر:292

جانشین فرمانده نیروی انتظامی خبر داد

رضایت 70 درصدی مردم از حضور پلیس در سواحل

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت:طبق نتایج یک نظرسنجی که سال گذشته در میان یک‌هزار و 300 نفر انجام شد که 85 درصد را مسافران و 15 درصد را مردم محلی تشکیل می‌داده اند بیش از 70 درصد از حضور پلیس در سواحل استقبال کردند.


به گزارش خزرخبر، حسین اشتری در نشست خبری درباره مسائل طرح دریا در ستاد فرماندهی انتظامی مازندران، اظهار داشت:‌ نیروی انتظامی طبق سال‌های گذشته برای ایجاد امنیت در طرح‌های دریا حضور می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه هدف ما از برگزاری این طرح، ایجاد آسایش بیشتر برای مسافران و شهروندان است، گفت: می‌خواهیم افرادی که از سراسر کشور به سواحل شمالی سفر می‌کنند امنیت و آرامش بیشتری احساس کنند.

وی افزود: در پاسخ‌هایی که در این نظرسنجی توسط مردم ارائه شد مردم خواستار حضور نیروی انتظامی در طرح دریا و سواحل حضور یابد و امنیت هم بیشتر از گذشته تامین شود.

اشتری با بیان اینکه با اقدامات خوبی که انجام شده به نتایج مطلوبی هم دست یافتیم، ادامه داد: حتی در تعداد غرق‌ شده‌ها هم به ویژه در مناطقی که طرح دریا نبود، درصد بالایی پیشگیری شده است.

جانشین فرمانده انتظامی کشور با اشاره به اینکه از مردم تقاضا می‌کنیم برای استفاده از دریا در طرح‌های دریا شرکت کنند، خاطرنشان‌کرد: حضور همکاران ما در سواحل باعث شده که تعداد غرق‌شده‌ها کاهش یابد.

اشتری با بیان اینکه طرح دریا از ابتدای تابستان شروع می‌شود و تا پایان مهرماه ادامه دارد، افزود: امسال طرح دریا را یک ماه تمدید کرده‌ایم.

این مسئول با اشاره به اینکه اوج کاری ما از دهم خرداد تا پایان تابستان است، تصریح‌ کرد: اما امسال تدبیری اندیشیده شده که طرح دریا تا پایان مهرماه ادامه یابد.

وی درباره ساماندهی شهرک‌های ساحلی گفت: طبق دستورالعمل سال‌های گذشته با همکاری مسئولان شهرستان‌ها ساماندهی شهرک‌های ساحلی در دستور کار است.

اشتری با بیان اینکه همکاری مردم در ساماندهی این شهرک‌ها با پلیس بیشتر شود، اظهار داشت: تعامل مردم با پلیس هر سال بیشتر از گذشته است و این ارتباط را میمون و مبارک می‌دانیم.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور با اشاره به اینکه خدمات نیروی انتظامی امسال افزایش یافته است، گفت: امیدواریم بتوانیم خدمات مضاعفی ارائه کنیم.

وی درباره روان‌سازی ترافیک جاده‌ای اظهار داشت: پلیس راهور طبق سال‌های گذشته برنامه‌های ویژه تابستان را اجرا می‌کند و امیدواریم مثل سال گذشته میزان خسارت‌ها کاهش یابد.

اشتری در بخش دیگری از سخنان خود درباره استقرار قرارگاه مبارزه با سرقت در استان‌ها که به تدبیر  فرمانده نیروی انتظامی راه‌اندازی شده است، گفت: در استان‌هایی که طبق آمار، میزان سرقت‌ها و جرائم بیشتر است این طرح با شیب محکم‌تر و سرعت بیشتری اجرا می‌شود و از روزی که این طرح اجرا شده روزانه به صورت میانگین، کاهش 10 تا 15 درصدی سرقت را داشتیم و در کشف و شناسایی هم موفقیت‌ها بیشتر شده است.

وی خاطرنشان‌کرد:‌ از اولویت‌های نیروی انتظامی مبارزه با سارقان است و اقدامات پیشگیرانه‌ای برای مبارزه با سرقت داریم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :