آخرین عناوین

دوشنبه 19 خرداد 1393-22:54 کد خبر:294

دادستان کل کشور در جمع خبرنگاران خبر داد

برخورد دادستانی با قصورکنندگان بروز خسارت سیل در مازندران

دادستان کل کشور با اعلام اینکه دستگاه قضایی برای صیانت از حقوق مردم تکلیف دارد، گفت: در این سفر اگر قصوری در بروز خسارت‌ها وجود دارد را مورد بررسی قرار می‎دهیم.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای عصر امروز در جمع خبرنگاران مازندران در فرودگاه دشت‌ناز ساری در بدو ورود به این استان یکی از دلایل سفر به مازندران را اظهار همدردی با مردم سیل‌زده، خدا قوت به مسئولان استان و بررسی علل و عوامل بروز سیل در  استان اعلام کرد.

وی اظهار داشت: تلاش داریم تا بررسی کنیم آیا می‌شود اقداماتی داشته باشیم تا از بروز خسارت سیل در مازندران جلوگیری شود.

دادستان کل کشور با بیان اینکه باران نزول رحمت الهی است، تصریح کرد: بررسی برای کنترل و جلوگیری از تبدیل باران به خسارت سیل در دستور کار قرار دارد.

وی با اعلام اینکه دستگاه قضایی برای صیانت از حقوق مردم تکلیف دارد، گفت: در این سفر اگر قصوری در بروز خسارت‌ها وجود دارد را مورد بررسی قرار می‎دهیم.

محسنی‌اژه‌ای با بیان اینکه پس از نشست با مسئولان با مردم سیل‌زده نیز دیدار داریم، گفت: در این نشست علل وقوع سیل به طور دقیق مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: اگر تقصیری در بروز سیل وجود دارد به مسئولان استان تذکر می‌دهیم که دوباره تکرار نشود.

سخنگوی قوه قضاییه از همراهی مسئولان مختلف در این سفر خبر داد و گفت: برای اعلام متخلفان احتمالی نیاز به بررسی بیشتری است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :