آخرین عناوین

سه شنبه 5 مرداد 1395-9:49 کد خبر:29520

وای به روزی که بگندد نمک:

وقتی جولان بی‌نظافتی در یک بیمارستان داد مردم نکا را در آورد/تصاویر

عدم رعایت نظافت در بیمارستان امام حسین(ع) شهرستان نکا داد مردم را درآورده و اعتراض شدید آنان را به همراه داشته است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پیک نکا، بیمارستان‌ها یک مرکز درمانی تا حدودی بزرگ به شمار آمده که باید یک الگو در رعایت نظافت و حتی کوچکترین نکات مراقبتی به منظور رضایت بیماران و همراهان آن‌ها و البته افزایش کیفیت عملکرد خود به لقب بگیرند.

این سبک از عملکرد سبب افزایش ضریب اطمینان مردم و حس رضایت همراه با آرامش برای خود بیمار و اطرافیان آنان است که بنابر مشکلات و یا نیازی به مراکز درمانی رجوع کرده و همین موضوع نیز موجب دغدغه فکری و حتی عصبی شدن آن‌ها شده است بنابراین نباید عامل جدید بر این حس آن‌ها بی‌افزاید.

اما نوع عملکرد نظافتی و عدم رعایت اصول بهداشتی در بیمارستان امام حسین(ع) نکا کار را به جایی رسانده است که موجب اعتراض شدید بیماران و همراهان آنان شده و خواستار رسیدگی هرچه سریعتر مسئولان به این بی‌نظمی و مشکلات ناشی از آن شده‌اند.

بنابراین گوشه‌ای از وضعیت ذکر شده از این بیمارستان در قالب تصاویری در اختیار این پایگاه خبری قرار داده شده است که در ادامه می‌توان مشاهده کرد.

شایان ذکر است بیمارستان 40 تخت خوابی امام حسین(ع) نکا در تاریخ 26 شهریور سال 89 با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی وقت در زمین به مساحت بیش از 4 هزار و 500 متر و در 4 طبقه افتتاح شده و در سال 94 به بیش از 365 هزار نفر خدمات‌رسانی کرده است.

البته بیش از دو ماه قبل علیرضا خانجانی رئیس بیمارستان امام حسین نکا با حفظ سمت به سرپرستی شبکه بهداشت و درمان این شهرستان منصوب شد که امید است با رسیدگی سریعتر مسئولان مربوطه دیگر چنین تصاویر نازیبایی را در این بیمارستان مشاهده نکنیم.

 

 

 

 

 

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :