آخرین عناوین

پنجشنبه 14 مرداد 1395-16:5 کد خبر:29560

سرمایه گذاری در چشمه سورت مازندران به کجا رسید؟

سرنوشت نامعلوم نادرترین چشمه ایران!

تصمیم گیری درباره چشمه سورت، نیازمند عزم همگانی است،با فراهم کردن زیرساخت های لازم باید زمینه سرمایه گذاری در سورت را فراهم کنیم.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از تیتر امروز، ربیع فلاح جلودار در نشست بررسی سرمایه‌گذاری چشمه سورت با تاکید بر اینکه در روند اجرای طرح، مردم محلی مشارکت داده شوند و چنانچه نیروی کار نیاز است از مردم منطقه استفاده شود، افزود: مشارکت مردم محلی، باید یکی از پیوست های این طرح باشد.

شرکت های خدماتی مانند آب، برق، گاز و راه آگاهی داشته باشند که سورت طرحی استثنایی است و باید تا محل اجرای طرح، این خدمات ارائه شود.

وی با اشاره به اینکه کانون اتومبیلرانی علاوه بر سرمایه گذاری در سورت، نگاه کلی تری به منطقه چهاردانگه داشته باشد، ادامه داد: منطقه چهاردانگه از ویژگی های گردشگری بسیاری برخوردار بوده و قابل توجه است.

محمد دامادی، نماینده مردم ساری نیز در این نشست اظهار کرد: در اجرای طرح چشمه سورت، اراده جدی وجود دارد و با تحقق ماده 32، عرصه برای فعالیت سرمایه گذار، فراهم می‌شود.

وی با بیان اینکه ایجاد خدمات زیرساختی در انجام طرح‌ها از اهمیت فراوانی برخوردار است، گفت: همزمان با روند واگذاری عرصه، باید زیرساخت های طرح سورت هم اجرایی شود.

مرتضی حاجی، رئیس هیئت مدیره کانون اتومبیلرانی ایران هم در این نشست اظهار کرد: کانون اتومبیلرانی به لحاظ حقوقی، دولتی نبوده و موسسه ای غیردولتی و غیرانتفاعی است که هر اندازه درآمد داشته باشد صرف توسعه خدمات گردشگری و کارهای فرهنگی می کند، سرمایه گذاری در سورت هم مانند دیگر طرح‌هایی است که کانون اتومبیلرانی وارد می‌شود و انتفاعی برای کانون ندارد.

وی با بیان اینکه هر زمان، استان در زمینه واگذاری سورت، آمادگی پیدا کرد اعتبارهای لازم را برای اجرای این طرح در نظر می‌گیریم، ادامه داد: سورت از طرح‌ های دارای اولویت در کانون اتومبیلرانی است.

مدیرعامل کانون اتومبیلرانی نیز در سخنانی گفت: کانون برای سرمایه گذاری در سورت، آمادگی کامل دارد و برای سرمایه گذاری باید اطمینان پیدا کنیم که این واگذاری انجام می شود، سورت پروژه ملی است و همه دستگاه ها باید پای کار باشند.

علی اصغر یوسف نژاد دیگر نماینده مردم ساری در مجلس نیز در این نشست تصریح کرد: تصمیم گیری درباره چشمه سورت، نیازمند عزم همگانی است،با فراهم کردن زیرساخت های لازم باید زمینه سرمایه گذاری در سورت را فراهم کنیم.

در این نشست احمد حسین زادگان فرماندار ساری در سخنانی اظهار کرد: در سرمایه گذاری سورت، موارد زیست محیطی مورد توجه قرار می گیرد.

وی با تاکید بر لزوم سرمایه گذاری در سورت، ادامه داد: زیرساخت های سرمایه گذاری در سورت را فراهم می کنیم تا سرمایه گذار با امید بیشتری در این عرصه کار کند،سورت پروژه ملی است و امروز حفاظت و نگهداری از این نعمت طبیعی ضروری است و نباید از هیچ کوششی برای حراست از این منابع طبیعی، دریغ کرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :