آخرین عناوین

شنبه 16 مرداد 1395-17:23 کد خبر:29577

گلایه نماینده مجلس مازندران از وزیر ورزش و جوانان:

تاخیر در افتتاح ورزشگاه کشتی جویبار را به چالش خواهیم کشید

نماینده مردم قائم‌شهر گفت: اگر تعلل در احداث سالن 6 هزار نفری جویبار ادامه پیدا کند، ما این موضوع را در مجلس به چالش خواهیم کشید.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از بلاغ، عبدالله رضیان در جلسه شورای اداری شهرستان جویبار با بیان اینکه مشکلات زیادی در کشور وجود دارد، اظهار کرد: ایران به دلیل اینکه در فضای تحریمی قرار دارد، با دومشکل عمده بیکاری و رکود مواجه است.

وی با بیان اینکه مدیران باید توجه بیشتری به مردم داشته باشند، خاطر نشان‌کرد: مدیران اگر کاری برای مردم انجام نمی‌دهند، لااقل درد مردم را بیشتر نکند.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی اساسی‌ترین مشکل شهرستان جویبار را کمبود آب دانست و از مردم خواست تا با رعایت استانداردهای مصرفی از هدررفت نامتعارف آب جلوگیری شود.

رضیان پتانسیل شهرستان جویبار در صنایع بازیافتی را مطلوب دانست و افزود: شهرک صنعتی بازیافت زباله باید در جویبار احداث شود تا از خروج سرمایه از شهرستان جلوگیری شود.

وی در پایان از وزیر وزرش و جوانان به دلیل تأخیر در احداث ورزشگاه 6 هزار نفری جویبار انتقاد کرد و گفت: من از آقای وزیر گلایه دارم از اینکه او در مجمع نمایندگان قول داد که البته مصوبه سفر ریاست جمهوری هم بود که بعد از ماه مبارک رمضان کلنگ ورزشگاه 6 هزار نفری کشتی جویبار زده شود اما تا به امروز این اتفاق رقم نخورد، اگر این تعلل ادامه پیدا کند ما این موضوع را در مجلس به چالش خواهیم کشید؛ اگر قولی می‌دهید سر قولتان بمانید!

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :