آخرین عناوین

يکشنبه 17 مرداد 1395-8:56 کد خبر:29580

با حکم معاون عمرانی استاندار مازندران انجام شد:

انتصاب مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی بابل

طی حکمی از سوی معاون عمرانی استاندار مازندران، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی بابل منصوب شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، شهردار بابل در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی بابل که با حضور رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر و تعدادی از اعضای شورای شهر، فرماندهی نیروی انتظامی و معاون خدمات شهری شهرداری بابل برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: خدمت در نظام جمهوری اسلامی بسیار ارزشمند و یک فرصت مهم است که مدیران باید این فرصت را غنیمت بشمارند.

حسین بیژنی، استفاده بهینه از وقت و زمان برای خدمت مطلوب به شهروندان را ضروری برشمرد و تصریح کرد: توجه و ساماندهی به خطوط اتوبوسرانی و ساماندهی وضعیت اتوبوس‌های شهری از دغدغه‌های جدی در شهرداری بابل است.

شهردار بابل با اشاره به اینکه مردم به عنوان ولی نعمتان جامعه باید از امکانات موجود شهری به نحو مطلوب بهره‌مند شوند از مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی بابل  خواست در مسیر خدمت به شهروندان از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکند.

بیژنی با تقدیر از خدمات حمیدرضا فاضلی مدیرعامل سابق اتوبوسرانی بابل با حکم معاون عمرانی استاندار مازندران و رئیس شورای سازمان اتوبوسرانی شهرداری بابل، مرتضی محمدپور گنجی را به عنوان مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی بابل به مدت دوسال منصوب کرد.

براساس این گزارش، مرتضی محمدپور گنجی فوق‌لیسانس حقوق، کارشناس ارشد آموزش و فرهنگ ترافیک راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ و رئیس اداره حقوقی پلیس راهور فرماندهی انتظامی تهران بزرگ را در کارنامه خدمتی خویش دارد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :