آخرین عناوین

دوشنبه 18 مرداد 1395-9:7 کد خبر:29590

دادستان بابلسر خبر داد:

پلمب دکه‌های رودخانه بابلرود بابلسر

دادستان بابلسر با بیان اینکه بسیاری از دکه‌های رودخانه بابلرود از لحاظ بهداشتی نیز فاجعه‌آفرین است، گفت: دکه‌ باید پلمب شوند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، محسن نوروزی در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی در سالن اجتماعات فرمانداری بابلسر، اظهار کرد: مواردی که در جلسات مصوب می‌شود باید پیگیری و اجرایی شود و تنها صرف ارائه گزارش نباشد.

وی با بیان اینکه بر عملکرد مدیران باید نظارت شود، افزود: در بعضی از مواقع مسئولان مربوطه گزارشاتی ارائه می‌دهند که با واقعیت هماهنگی ندارد.

دادستان بابلسر با اعلام اینکه برای اجرای مصوبات جلسات هر جا که نیاز به ورود دستگاه قضایی باشد از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنیم، بیان کرد: در صورت مشاهده عدم هماهنگی دستگاه‌های اجرایی بلافاصله موضوع را به دادستانی شهرستان اطلاع داده تا پیگیری لازم در این زمینه انجام شود.

نوروزی با اشاره به فعالیت غیرمجاز برخی از دکه‌های داخل رودخانه بابلرود، تصریح کرد: قرار بود جلسه‌ای برای نظارت و ساماندهی دکه‌های رودخانه بابلرود برگزار شود اما تاکنون به دلایل مختلف به تعویق افتاد.

وی با اعلام اینکه بسیاری از دکه‌های رودخانه بابلرود منشأ بسیاری از جرائم بوده و از لحاظ بهداشتی نیز فاجعه‌آفرین هستند، خاطرنشان کرد: اگر هر چه زودتر جلسه ساماندهی رودخانه بابلرود برگزار نشود بنده شخصاً با حکم قضایی وارد کار می‌شوم.

نوروزی در پایان تاکید کرد: دکه‌هایی که در داخل رودخانه به دست‌فروشان اجاره داده می‌شود باید پلمب شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :