آخرین عناوین

دوشنبه 18 مرداد 1395-17:11 کد خبر:29598

با حضور مدیرعامل و مسئولان شهری انجام شد:

معارفه مدیر امور آبفاشهری سوادکوه معرفی

با حضور مدیر عامل آبفاشهری مازندران،مدیر جدید امور آبفاشهری سوادکوه معرفی شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از شرکت آبفاشهری مازندران،با حضور مدیرعامل آب و فاضلاب شهری مازندران، فرماندار و مسئولان شهرستانی، محمدرضا اسماعیلی افرا به عنوان مدیر جدید امور آبفاشهری سوادکوه معرفی و از زحمات ابوطالب احمدی مدیر پیشین این امور قدردانی شد.

ذبیح الله ذاکری مدیرعامل شرکت در این مراسم با اشاره به تنش کم آبی در سراسر دنیا به ویژه مناطق خشک و نیمه خشک، اظهار داشت: اگر در 20سال گذشته گفته می شد کشور ایران و استان مازندران با کمبود منابع آبی مواجه است کمتر کسی این بحران را جدی تلقی می کرد ولی طی سالهای اخیر با توجه به کاهش میزان بارندگی ، افزایش جمعیت و کاهش سفره های آب زیرزمینی، همه به این باور رسیده اند که کشور با تنش کمبود آب مواجه است.

وی، با تاکید بر اصلاح الگو و اعمال مدیریت مصرف صحیح آب، گفت: چنانچه این دو امر از سوی مردم مهم تلقی نشود، سالهای نه چندان دور کمبود آب به یک مشکل جدی تبدیل می شود.

مدیرعامل آبفاشهری مازندران، ضمن اشاره به تدوین نقشه راه به منظور برخورداری از آبهای سطحی در تامین آب شرب افزود: برای این امر استان به 9 مجتمع آبرسانی تقسیم شد.

ذاکری، ادامه داد: در بخش فاضلاب نیز میزان برخورداری مردم مازندران نسبت به میانگین کشور پایین است که انتظار می رود مسئولان استانی و نمایندگان مجلس برای سرعت بخشی به روند اجرای پروژه ها و نیز آغاز سایر پروژه های بخش فاضلاب در برنامه ششم توسعه ما را حمایت نمایند.

وی، با بیان اینکه شرکت آبفاشهری مازندران برای تسریع در اجرای پروژه ها به اعتبارات ملی اکتفا ننموده ، گفت: برای این منظور از تسهیلات بانک جهانی و فاینانسهای داخلی نیز استفاده نمودیم و در حال پیگیری اخذ تسهیلات از بانک توسعه اسلامی نیز می باشیم.

عبدالجواد توحیدی فرماندار سوادکوه نیز در سخنانی، مجموعه کارگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران را زنجیره متصل و واحد دانست و تصریح کرد: دولت تدبیر و امید، با همراهی و تعامل مردم، ثبات و آرامش، نشاط اجتماعی و امنیت را در کشور برقرار نموده  و سطح تحصیلات و آگاهی مردم نیز در بخشهای مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی افزایش یافته است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :