آخرین عناوین

دوشنبه 19 خرداد 1393-23:36 کد خبر:296

شهردار ساري اعلام كرد :

كليه خسارت هاي وارده به خسارت دیدگان از سیل بايد جبران شود

شهردار ساری بيمه بودن شهروندان از سوي شهرداري را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان كرد : بهمين دليل كليه خسارتهاي وارده به مردم پرداخت خواهد شد تا از اين طريق بخشي از آلام آنها كاهش يابد .


به گزارش خزرخبر،مهدي عبوري در جلسه شوراي اداري شهرداري ساري با ابراز تاسف نسبت به حوادث ناشي از بارندگيهاي اخير بر ضرورت آمادگي هر چه بيشتر براي مقابله با اينگونه حوادث تاكيد كرد .

بنا به گزارش مركز امور رسانه شهرداري ساري وي ضمن بيان اين مطلب كه خوشبختانه كليه مناطق حادثه خيز شهر شناسايي شده اند گفت : پس از اين به محض اطلاع از احتمال بروز حوادث غيرمترقبه از طريق هواشناسي كليه نيروهاي امدادي شهرداري ساري بايد در مناطق مورد نظر حضور يابند تا مردم هنگام بروز حوادث تلخي چون بارندگي اخير احساس دلگرمي كنند و خود را تنها ندانند .

شهرداي ساري آنگاه با تاكيد بر اينكه مراقبت از انحار بر عهده سازمان آب منطقه اي است افزود: با اين همه براي كاهش خسارتهاي ناشي از حوادث غيرمترقبه شهرداري در اسرع وقت به لايروبي انحار مي پردازد تا آنها توان جذب حجم سنگيني از آبهاي سحطي را داشته باشند .

آغاز عمليات سمپاشي درختان نارنج در سطح شهر ساري

   

بر اساس این گزارش عباس رجبي گفت:به منظور كنترل آفات و مبارزه با بيماري هاي گياهي كليه درختان نارنج سطح شهرساري سمپاشي خواهد شد

مدير عامل سازمان پاركها و فضاي سبز شهرداري ساري افزود:رشد و نمو گياهان همواره تحت تاثير عوامل محدودكننده مانند آفات قرار مي گيرد، بنابراين سازمان پاركها و فضاي سبز اقدام به سمپاشي درختان نارنج در معابر سطح شهر كرده تا از خشكيدگي درختان در اين شهر جلوگيري شود.

رجبي خاطرنشان كرد:در عمليات سمپاشي  درختان نكات ايمني مد نظر قرار گرفته  و از سمومي در اين طرح استفاده مي شود كه كمترين خسارات را به محيط زيست وارد كرده و بيشترين تاثير را در از بين بردن آفات داشته باشد.

وي سلامت و شادابي فضاي سبز و محيط زيست شهري را از ديگر اهداف اين طرح برشمرد و ادامه داد: سمپاشي درختان به شرايط آب و هوايي و ميزان بروز طغيان آفات و بيماري‌هاي گياهي وابسته است تا با طرح سمپاشي درختان در سطح شهر ساري بتوانيم براي سلامت فضاي سبز گام برداريم.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :