آخرین عناوین

پنجشنبه 21 مرداد 1395-11:14 کد خبر:29614

هنرنمایی ستاد تسهیل در قائم شهر:

پرداخت یک میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال 2 نفر!

فرماندار قائمشهر، گفت:ستاد تسهیل برای اینکه یک واحد سورتینگ از مواهب این ستاد استفاده کند، به آن یک‌هزار میلیارد تومان تسهیلات داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از قائم آنلاین، فرماندار قائم شهر، گفت: ستاد تسهیل برای اینکه یک واحد سورتینگ از مواهب این ستاد استفاده کند، به آن یک‌هزار میلیارد تومان تسهیلات داد اما ظرفیت ایجاد اشتغال آن دو نفر است.

براساس این گزارش، مهدی محمدی در جلسه ستاد تسهیل سه شهرستان قائم شهر، سیمرغ و جویبار به میزبانی فرمانداری قائم شهر با اشاره به اینکه در سال گذشته 13 جلسه ستاد تسهیل را برگزار شد، در زمینه شناسایی مشکلات واحدهای تولیدی، اظهار کرد: مشکلاتی که برای واحدهای تولیدی قائم شهر وجود دارد در زمینه وثیقه برای دریافت تسهیلات است که هنوز بانک‌ها موافقت نکردند.

وی افزود: برخی از افرادی که از قائم شهر به ستاد تسهیل در ساری معرفی شدند، به دلایل نامعلومی از لیست حذف شدند و به آنها تسهیلاتی پرداخت نشده است.

فرماندار قائم‌شهر تصریح کرد: با توجه به اینکه در این شهرستان، سورتینگ‌دارها در حال فعالیت هستند و به دلیل تعدد سورتینگ، تا 20 سال آینده هم نیازی به سورتینگ نداریم اما ستاد تسهیل برای اینکه یک واحد سورتینگ از موهب این ستاد استفاده کند به آن یک‌هزار میلیارد تومان تسهیلات داد اما ظرفیت ایجاد اشتغال آن دو نفر است.

این مسئول با اشاره به اینکه  میزان تسهیلاتی که برای واحدهای تولیدی قائم شهر در نظر گرفته است را 2 میلیارد تومان قرار داد در حالی که برخی از واحدهای تولیدی در حوزه شهرستان سیمرغ است و یا در بشل سوادکوه هستند که در لیست قائم شهر قرار گرفتند، خاطرنشان کرد: قائم شهر در کجای این لیست است، در حالیکه در قائم‌شهر برای هر واحد 200 تا 300 میلیون تومان تسهیلات در نظر گرفته شد اما مبلغ همین تسهیلات در مابقی شهرستان‌ها 20 میلیاد تومان است.

محمدی اضافه کرد: اگر قرار است واحدها به این شکل از این تسهیلات استفاده کنند معنایی ندارد و این نگرانی همگان است.

وی در پایان با بیان اینکه در حال حاضر مرغ پرستو، نساجی مازندران، فولاد طبرستان و آویشن در لیست ستاد تسهیل قرار گرفتند اما دوباره حذف شدند، گفت: خواهشمندم حتما جایگاه شهرستانی را لحاظ فرمایید.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :