آخرین عناوین

پنجشنبه 21 مرداد 1395-11:53 کد خبر:29619

یک حاشیه و چند پرسش!!

کم‌دقتی‌های آقای فرماندار از لوح تقدیر خبرنگاران قائم‌شهری بیرون زد!

این بی‌دقتی این سه مسئول که با چشمانی بسته فقط لوح‌ها را امضا کرده‌اند از اتفاقات و حاشیه‌های جالب تجلیل از خبرنگاران قائم‌شهری بود.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل ازتیتر امروز، همایش روز خبرنگار که در سالن اجتماعات شهرداری قائم‌شهر برگزار شد، حاشیه‌هایی ازجمله از دعوت نشدن عده‌ای خاص و تا حضور عجیب عده‌ای دیگر در این مراسم را دربر داشت.

یکی از مواردی که موجب تأسف بود، غلط املایی فاحش در لوح‌های تقدیری بود که به امضای مسئول بسیج رسانه، رئیس اداره ارشاد و فرماندار قائم‌شهر رسیده بود.

این سه مسئول اگر یک بار به خود زحمت می‌دادند و با تأمل و دقت متن لوح تقدیر را می‌خواندند، چنین اشتباه فاحشی رخ نمی‌داد.

در ابتدای این لوح در کلامی از مقام معظم رهبری ... «مؤثرترین صلاح بین‌المللی ...» در این جمله سلاح به اشتباه با حرف ص نوشته شده است.

این بی‌دقتی این سه مسئول که با چشمانی بسته فقط لوح‌ها را امضا کرده‌اند از اتفاقات و حاشیه‌های جالب تجلیل از خبرنگاران قائم‌شهری بود.

توصیه اینکه برای جلوگیری از تحریف کلام رهبری، خبرنگاران تجلیل‌شده به‌وسیله لاک غلط‌گیر به بی‌دقتی این سه مسئول خاتمه دهند و آن کلمه را اصلاح کنند.

فرماندار به‌ عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان، باید مدیری نکته‌سنج و ظریف‌نگر باشد، شاید به زعم بسیاری از افراد، اشتباه املایی رخ داده در لوح تقدیر یک اتفاقی ساده و روتین قلمداد شود، اما با نگاهی کنشگرانه به موضوع می‌توان دریافت که آقای مدیر اول شهرستان چندان به مسائل جزیی توجهی ندارد.

کم‌دقتی‌های آقای فرماندار از لوح تقدیر خبرنگاران قائم‌شهری زد بیرون!

سرانجام همین جزئی ننگریستن‌ها بود که قائم‌شهر را در ادوار مختلف و به‌ویژه در این دوره مدیریت به 100 سال عقب‌تر کشاند.

انتظار مردم قائم‌شهر از مدیران دولت این است که برای نجات شهر، عنصری جوان و کارآمد باید این شهر را دوباره به بالندگی برساند.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :