آخرین عناوین

يکشنبه 24 مرداد 1395-1:17 کد خبر:29625

تخلفات عجیب این بار در ناجای مازندران:(1)

نیروهای ناجا دست به دامن رهبری شده اند/معاملات عجیب و غریب در ناجای مازندران

تعدادی از نیروهای ناجای مازندران بخاطر احقاق حق خود،مجبور به درخواست کمک از رهبری شده اند.


به گزارش خزرتیترخبر،ناجا که از نیروهای اصلی و ضابط دستگاه قضایی می باشد و وظیفه اصلی این نیرو کمک به مردم جهت احقاق حق آنها می باشد این بار نیروهای خودش دچار مشکل شده تا جایی که مجبور به کمک گرفتن از رهبری شده اند.

بر پایه این گزارش درخواست برخی از نیروهای ناجای مازندران از مسئولین،متاسفانه به جایی نرسید و این نیروهای خدوم و مظلوم مجبور شده اند تا جهت دریافت حق و حقوق قانونی و از دست رفته خود و خانواده خود،از رهبری تقاضای کمک و یاری نمایند.

و اما موضوع حقوق از دست رفته برخی از نیروهای ناجای مازندران چیست؟!!

موضوع فوق به خرید ملک با دستور فرمانده وقت ناجای مازندران یعنی سردارحمیدرضا  حسین آبادی در سال 84 بر می گردد  که شخصی را مامور شناسایی و خرید ملک در مازندران و جویبار نموده است.

این ملک که در چپکرود جویبار(زمین های چپکرود جویبار دارای مشکلات قانونی بسیاری می باشند)واقع شده است در سال 84 با زد و بندهایی غیر قانونی و غیر منطقی توسط واسطه ای از نیروهای ناجای مازندران (سرهنگ :حیدر قنبرزاده)خریداری شد .

فرمانده ناجای وقت یعنی حسین آبادی با هر روش ممکن سعی نمود تا نیروهای ناجا را متقاعد کند تا نسبت به خرید سهامی از این ملک (هر سهم 500هزار تومان) اقدام نمایند.

در آن زمان به نیروهایی که به هر نحو ممکن مجبور به خرید سهام شده بودند قول داده شد تا طی مدت 2 تا 3 ماه بعد از خرید سهام،نسبت به پرداخت سود سهام به آنها تا 3 برابر اقدام خواهد شد اما....اما.....

این متقاضیان پس از مدتی متوجه شده اند که یکی از همکاران ایشان به نام(ح /ق)که نماینده تام الاختیار فرمانده ناجای آن زمان مازندران بود با سوء استفاده از موقعیت و جایگاه خود و بدون در نظر گرفتن مواد قانونی و دریافت هر گونه استعلام از مبادی زیربط از وضعیت ملک مورد نظر،نسبت به خرید آن اقدام نمود که مشخص نیست در این معامله غیرقانونی و اشتباه، جایگاه دستگاه های نظارتی در ناجا (حفاظت اطلاعات،بازرسی،عقیدتی)کجاست و سکوت و عدم عکس العمل این سه واحد به چه معنا بوده است؟

پس از خرید بدون ضابطه و غیر قانونی زمین،مشخص شد که این ملک دارای مشکلات قانونی بوده و از سوی امور اراضی و منابع طبیعی ،موات اعلام گردید و دارای مشکلات دیگری نیز می باشد.

پس از چندین سال از انجام این معامله،مجمع عمومی ای تشکیل گردید تا نسبت به تعهدات داده شده اقدام نمایند اما غافل از هر گونه اقدام...

در مقطعی از این سال هایی که گذشت شخصی با نام ابوالفضل قنبرپور که ریاست بنیاد تعاون ناجا را بر عهده داشت (در حال حاضر هم پرونده های مفتوح در داسرا دارد)اعلام نمود که این ملک را با شرط دریافت وکالت محضری از هر یک از سهامداران (جهت دریافت سند)خریداری خواهد کرد و مبلغ آن را نقدا به سهامداران پرداخت خواهد نمود که از این روش توانست اعتماد سهامداران را جلب نموده  و سهامداران نیز با توجه به جایگاه اداری این شخص،به وی اعتماد نموده و با دادن وکالتنامه محضری،عملا هر گونه اختیار و مالکیت بر ملک فوق را از خود سلب نموده اند اما متاسفانه پس از این کار،قنبرپور نه تنها به تعهد خود عمل ننمود بلکه نسبت به لغو وکالتنامه ها نیز اقدامی نکرد که باز هم این سهامداران دچار ضرری مضاعف شده اند.

از آن زمان تاکنون متاسفانه این تعداد سهامداران علی رغم پیگیری ها و نامه نگاری های فراوان به مسئولان کشوری،نه تنها نسبت به دریافت اصل سهام خود موفق نبوده اند بلکه زندگی آنها نیز به خطر افتاده است.

برخی از این متقاضیان با فروش زیور آلات زن و فرزند خود،برخی با دریافت وام با سود 28 درصد از بانک قوامین ،برخی با فروش مسکن و خودرو،برخی با دریافت قرض از دوستان و آشنایان و ...نسبت به خرید سهام اقدام نموده اند که متاسفانه سرانجامی برای آن افراد نداشته است.

از طرفی دیگر سردار حسین آبادی و دیگر افرادی که به نوعی در این معامله غیر قانونی و شبهه دار و شکست خورده دخیل و دست اندرکار بوده اند،خود را کنار کشیده و هر گونه مسئولیتی را از دوش خود برداشته اند و این نیروهای خدوم و متضرر ناجا را به حال خود رها کرده اند.

به گزارش خزرتیترخبر،طی چند ماه اخیر هیات امنای جدید انتخاب شده، موفق شده اند با تجربیات و پیگیری های مداوم خود نسبت به اخذ سند این ملک اقدام نمایند اما متاسفانه ناجا و بنیاد تعاون ناجا که می بایست حمایت های لازم را از این هیات امنا بنمایند تا سهامداران به حق خود برسند از هرگونه همکاری با این هیات امنا سرباز زده و حتی در برخی موارد سنگ اندازی هایی نیز می نمایند.

این 800 نفر سهامدار شاغل در ناجای مازندران که طی 12 سال نتوانسته اند به حق و حقوق قانونی و بحق خود و خانواده هایشان برسند مجبور شده اند از رهبری نظام کمک خواسته تا شاید بتوانند به حق و حقوق خود برسند.

لازم به ذکر می باشد که اسناد و مدارک لازم جهت ارائه به دفتر رهبری موجود می باشد.

به زودی اسناد و مدارکی از معاملات غیر قانونی دیگر نیز در ناجای کشور و مازندران منتشر خواهد شد.

امیدواریم مسئولین ناجای کشور و استان،از نفوذ و قدرت خود جهت اعمال فشار و تهدید و ...به مسئولین سایت خزرتیترخبر پرهیز کنند چرا که در آن صورت مجبور به افشای نام آن افراد و گروه ها خواهیم شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :