آخرین عناوین

چهارشنبه 21 خرداد 1393-14:55 کد خبر:297

معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از پروژه کمربندی شمالی ساری:

کمربندی ساری تا پایان مرداد باید زیر بار ترافیک برود

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تا پایان مرداد ماه کمربندی شمالی ساری به صورت همسطح باید زیر بار ترافیکی برود.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، خیرالله خادمی به همراه معاون عمرانی استاندار مازندران، شهردار ساری و دیگر مسئولان از پروژه کمربندی شمالی شهرستان ساری بازدید کردند.

پروژه کمربندی شمالی ساری از پروژه‌های تاریخی مرکز استان است که در طول سال گذشته از پیشرفت بالایی برخوردار بوده است.

استانداران و شهرداران و مسئولان متعددی آمده‌اند و رفته‌اند، اما این پروژه هنوز به سرانجام نرسیده است.

امروز هم معاون وزیر به بازدید از این پروژه پرداخت. اینکه چه میزان بازدید نیاز است تا این پروژه به بهره‌برداری برسد و بخشی از بار ترافیکی مرکز استان را به دوش بکشد، ما هم نمی‌دانیم.

شهردار ساری در این بازدید به معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: شهرداری ساری در مسیر بازگشایی این کمربندی 55 پلاک را خریداری کرده است.

مهدی عبوری بیان داشت: تقاضا داریم وعده وزارت راه درباره قرار گرفتن کمربندی شمالی زیر بار ترافیکی که قرار بود به صورت همسطح اجرا شود، صورت عملیاتی به خود بگیرد و بتوانیم قسمتی از بار ترافیکی شهر را به صورت موقت به این مسیر انتقال دهیم.

عبوری یادآور شد: برای اجرایی شدن این طرح، مصوبه شورای ترافیک استان را هم داریم و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی با بیان اینکه همه تعهدات شهرداری در اجرای کمربندی شمالی انجام شده، افزود: از ابتدا وعده دادیم که برای اجرایی شدن این پروژه در کنار وزارت راه و شهرسازی قرار می‌گیریم و به این وعده هم عمل کردیم.

معاون عمرانی استاندار مازندران نیز در سخنانی خواستار عبور ترافیک شهر از مسیر کمربندی شمالی شد و افزود: قرار بود این وعده در ایام نوروز اجرایی شود، اما امروز 21 خرداد است و باز هم داریم تصمیم می‌گیریم که عبور ترافیک به صورت همسطح از این مسیر اتفاق بیفتد.

علی نبیان تصریح کرد: دغدغه ما این است که تردد در مسیر کمربندی شمالی انجام شود و در مرحله بعدی، پل‌های پروژه هم احداث شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی نیز ابراز داشت:‌ قبل از پایان سال بود که عبور از تقاطع همسطح را اعلام کردیم.

خیرالله خادمی با بیان اینکه به کسی دستور توقف این پروژه را ندادم، خاطرنشان‌کرد: در اجرای این پروژه مشکل طرح و دستور وجود ندارد و هر دستوری که لازم است من امضا می‌کنم و مسئولیت آن را هم می‌پذیرم.

خادمی بیان داشت: تا پایان مردادماه کمربندی شمالی به صورت همسطح باید زیر بار ترافیکی برود.

به گزارش فارس، تا پیش از این بازدید وعده داده شده بود که پروژه کمربندی شمالی ساری در ایام سال نو به صورت همسطح زیر بار ترافیکی برود، اما روزهای بهاری در حال اتمام است و تابستان از راه می‌رسد و این بازگشایی مسیر را به ماه گرم سال، وعده دادند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :