آخرین عناوین

چهارشنبه 21 خرداد 1393-15:9 کد خبر:300

سفرای ۱۲ کشور جهان به مازندران سفر می‌کنند

سفرای برخی کشورهای قاره‌های آسیا، اروپا و آمریکای لاتین، ۲۲ خرداد ماه برای آشنایی با ظرفیت‌های گردشگری و توریستی به مازندران سفر می‌کنند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی دفتر نمایندگی وزارت خارجه در مازندران، مازندران یکی از استان‌های خوش آب و هوا دارای جاذبه‌های متنوع توریستی، گردشگری و تفریحی بوده که در روزهای مختلف سال میزبان گردشگران داخلی و توریست‌های خارجی از نقاط مختلف دنیا است.

تعدادی از سفرای قاره‌های آسیا، اروپا و آمریکای لاتین نیز به همین منظور 22 خرداد ماه امسال به مازندران سفر می‌کنند.

این سفرا که به همراه همسران‌ خود وارد شمال کشور می‌ شوند به منظور آشنایی با ظرفیت‌های گردشگری و جاذبه‌های توریستی مازندران سفر خود را پیگیری می‌کنند.

این تور دیپلماتیک با هماهنگی استانداری مازندران، تشریفات وزرات امور خارجه و بنیاد کودک انجام می‌شود.

سفرای خارجی کشورهای نظیر تاجیکستان، اوکراین، قرقیزستان، پاکستان، کره شمالی، افغانستان، ازبکستان، اندونزی، نیکاراگوئه، هند، کوبا و ارمنستان در این سفر حضور داشته و 22 خرداد وارد ساری می‌ شوند.

این سفیران پس از بازدید از برخی اماکن تاریخی، فرهنگی و توریستی ساری، علاوه بر مرکز مازندران از دیگر شهرهای استان نیز بازدید می‌کنند.

این تور دیپلماتیک 24 خرداد ماه سال جاری به وسیله فرودگاه رامسر به تهران و پایتخت کشورمان عزیمت می‌کنند و در پایان سفر به سفرای کشورهای روسیه، ترکمنستان، قزاقستان و آذربایجان که برای شرکت در کنوانسیون رژیم حقوقی خزر در رامسر به سر می‌برند خواهند پیوست.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :