آخرین عناوین

چهارشنبه 21 خرداد 1393-20:28 کد خبر:302

پایان مأموریت 1706 روزه سردار شاهچراغی در مازندران

فرمانده سپاه کربلای مازندران پس از 1706 روز خدمت خالصانه در مازندران، بار سفر بست.


به گزارش خزرخبر و به نقل از بلاغ، سردار سرتیپ دوم پاسدار سیدمحمدتقی شاهچراغی، اهل استان سمنان، از سال 1388 فرماندهی سپاه کربلای مازندران را به عهده گرفت و امروز (چهارشنبه) آخرین روز کاری اش هم به پایان رسید.

1706 روز فرماندهی مومنانه و خدمت عاشقانه، حاصل مجاهدت های این فرمانده محبوب و دوست داشتنی است که همه ی بسیجیان مازندرانی و آنهایی که از نزدیک با او کار کرده اند، شیفته رفتار و سکنات این فرمانده بااخلاق شده اند.

رفتار مهربانانه این سردار بزرگ را می توان مهم ترین نمود شخصیتی اش برشمرد که همراه با هوشمندی و درایت در کارش، بارها سپاه کربلا را در حوزه های مختلف و امورات محوله به مقام برتر در سطح کشور رساند.

این سردار سخت کوش که بیش از 80 ماه حضور در جبهه های نبرد را تجربه کرده و از جانبازان سرافراز انقلاب اسلامی است، با رویکرد والای فرهنگی مجموعه بسیج مازندران را به عالی ترین شکل ممکن در سال های اخیر رسانده است.

بنا بر تدبیر فرماندهان سپاه، وی صبح فردا به عنوان فرمانده سپاه قائم آل محمد(ص) سمنان معرفی می شود و همچنین جای خالی این سردار را «سردار محمدحسین بابایی (فرمانده کنونی سپاه نینوای گلستان)» پر خواهد کرد.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :