آخرین عناوین

چهارشنبه 21 خرداد 1393-20:53 کد خبر:303

به علت تقارن با کنوانسیون رژیم حقوقی خزر

سفر سفرای صلح و دوستی کشورهای دنیا به مازندران لغو شد

رئیس نمایندگی وزارت امورخارجه در مازندران گفت: سفر سفرای برخی کشور قاره‌های آسیا، اروپا و آمریکای لاتین با عنوان سفرای صلح و دوستی کشورهای دنیا به مازندران به علت تقارن با کنوانسیون رژیم حقوقی خزر لغو شد.


به گزارش خزرخبر،محمدجواد عیسی‌نیا  در گفت‌وگو با فارس بیان داشت: سفر سفرای برخی کشور قاره‌های آسیا، اروپا و آمریکای لاتین به مازندران به علت تقارن با کنوانسیون رژیم حقوقی خزر لغو شد.

وی بیان داشت: این سفر که قرار بود با عنوان سفر سفرای صلح و دوستی کشورهای دنیا به مازندران از فردا پنج‌شنبه 22 خرداد ماه در این استان کار خود را آغاز کند بنا به پیشنهاد اداره کل تشریفات وزارت امور خارجه به زمان دیگری موکول شد.

عیسی‌نیا تصریح کرد: هم‌اکنون سی و هفتمین اجلاس گروه ویژه کاری تدوین کنوانسیون رژیم حقوقی دریای خزر به مدت دو روز با حضور پنج کشور حاشیه این دریا در رامسر در حال برگزاری است.

رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در مازندران خاطرنشان کرد: زمان دقیق این سفر پس از هماهنگی‌های لازم اطلاع‌رسانی می‌شود.

عیسی‌نیا با اعلام اینکه مازندران یکی از استان‌های خوش آب و هوایی که جاذبه‌های توریستی، طبیعی، گردشگری و تفریحی متنوعی دارد، گفت: تعدادی از سفرای قاره‌های آسیا، اروپا و آمریکای لاتین و کشورهایی نظیر تاجیکستان، اوکراین، قرقیزستان، پاکستان، کره شمالی، افغانستان، ازبکستان، اندونزی، نیکاراگوئه، هند، کوبا و ارمنستان قرار بود به همراه همسران‌شان جهت آشنایی با ظرفیت‌های گردشگری و جاذبه‌های توریستی مازندران به این استان سفر کنند که این مسافرت در آینده برگزار می‌شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :