آخرین عناوین

جمعه 23 خرداد 1393-20:9 کد خبر:305

با تدبیر فرماندار ساری انجام می شود

برگزاری همایش (انتخابی از جنس روحانی) در ساری

فرماندار ساری با تدبیر و دور اندیشی خود توانست در هفته جوان شادی را به جوانان ساری و به خصوص جوانان اصلاح طلب مازندران هدیه کند و این هدیه با برگزاری همایش فردا تکمیل می شود.


به گزارش خزرخبر،چندین روز قبل بنا به درخواست جوانان اصلاح طلب ستاد مردمی روحانی در مازندران مقرر شده بود که همایشی برگزار شود که مجوز آن در ابتدا توسط فرمانداری ساری صادر شده بود اما چند ساعت مانده به برگزاری آن همایش،با صلاحدید برخی از بزرگان اصلاح طلب و درخواست لغو آن همایش از فرمانداری ساری،فرماندار ساری در خواست نمود تا جوانان اصلاح طلب از برگزاری آن همایش خودداری نمایند که اینچنین نیز شد و آن همایش برگزار نشد.

بر پایه این گزارش بعد از لغو آن همایش ،هجمه های زیادی به فرماندار با سابقه و حقوقدان ساری وارد آمد و برخی از رسانه ها نیز با جوسازی غیر کارشناسی و افراطی ،فرماندار ساری را زیر سوال برده اند ،غافل از اینکه یک مسئول سیاسی مواردی را در حوزه کاری خود می داند و می بیند که دیگران نه می بینند و نه اطلاع دارند.

فرماندار ساری با توجه به مسائل پشت پرده ای که خود و دیگر مسئولان دست اندرکار خبر داشته اند می دانست اگر آن همایش برگزار گردد مطمئنا حاشیه هایی غیر منطقی و نامناسب به وجود خواهد آمد که همایش را به کام جوانان اصلاح طلب تلخ خواهد کرد که با توجه به موارد فوق ،تمام هجمه ها و تهمت ها را به جان خرید و دستور لغو آن همایش را داد.

فرماندار ساری بعد از چند روز ،با کم شدن حاشیه ها و کارشناسی نمودن تمام جوانب، مجوز برگزاری همایش (انتخابی از جنس روحانی) را به جوانان اصلاح طلب ستاد روحانی مازندران صادر نموده تا جوانان اصلاح طلب بدانند که فرماندار و دیگر مسئولان نظام نه تنها مخالف آنها نمی باشند بلکه موافق همایش ها و جلسه ها(به خصوص در حوزه جوانان) می باشند مشروط به اینکه جوانان نیز به مسئولین اعتماد نموده و اجازه دهند تا فرماندار و دیگر مسئولین نیز کار خود را انجام داده و با در نظر گرفتن تمام جوانب ،همکاری های لازم را با جوانان داشته باشند.

به گزارش خزرخبر، یادمان حماسه سیاسی 24 خرداد با عنوان (اتفاقی از جنس روحانی،انتخابی از جنس روحانی) روز شنبه 24 خرداد توسط ستاد مردمی روحانی و جوانان اصلاح طلب مازندران از ساعت 18 در سالن هلال احمر ساری بر گزار می شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • ج
    شنبه 24 خرداد 1393-13:27


    اقای فرماندار الکی برای خودت بازار گرمی نکن بدان رفتنی هستی چرا از بین ابن همه مناطق سیل زده بخش دودانگه و چهار دانگه اقای نوبخت را به روستای خودشان بردند باید علت یابی شود وبدان رفتنی هستی