آخرین عناوین

شنبه 24 خرداد 1393-16:38 کد خبر:306

افتتاح دفتر حزب مردمی اصلاحات در ساری

دفتر حزب مردمی اصلاحات در ساری افتتاح شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، محمدزارع فومنی در مراسم افتتاح دفتر حزب مردمی اصلاحات در ساری اظهار داشت: تشکیلات احزاب در چارچوب قانون به نفع کشور است و سبب رشد سیاسی مردم جامعه می‌شود.

وی خواستار حمایت همه‌جانبه احزاب و گروه‌های سیاسی از عملکرد دولت شد و گفت: حمایت و تقویت دولت حمایت از اسلام و قانون اساسی است.

‌وی با اعلام اینکه نقد منصفانه در کشور باید وجود داشته باشد، خاطرنشان کرد: آزادی حق طبیعی مردم است و هیچ دولتی حق ندارد و نباید جلوی آزادی را در کشور بگیرد و نسبت به بستن روزنامه‌ها اقدام کند.

فومنی با اشاره به عملکرد برخی مسئولان در نحوه خدمت رسانه به کشور افزود: نباید اجازه دهیم که مردم نسبت به نظام مایوس شوند، انقلاب اسلامی ایران به آسانی به دست نیامد و باید قدر انقلاب اسلامی را بدانیم و برای حفظ و پویایی آن تلاش کنیم.

این مسئول با انتقاد از عملکرد برخی مسئولان که نسبت به قانون بی‌توجه هستند، گفت: این افراد دچار نوعی استبداد شدند و هر کسی که دچار استبداد شد باید خانه‌نشین شود.

وی با اعلام اینکه آزادی در چار‌چوب قانون حق مردم ایران است، افزود: امام حسین(ع) برای آزادی در چارچوب قانون اسلام شهید شد، این امام همام نه زیر بار ظلم رفت و نه به کسی ظلم کرد.

فومنی هدف از تشکیل حزب مردمی اصلاحات در کشور را دفاع از ارزش‌های اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: برای حفظ آرمان‌های امام، شهدا تا پای جان ایستادگی می‌کنیم.

وی اطاعت از ولی‌فقیه را یکی از اصول اساسی تشکیل حزب مردمی اصلاحات اعلام کرد و گفت: معتقدیم که فضای باز سیاسی در کشور باید ایجاد شود و از همه گروه‌های سیاسی کشور برای پیشبرد اهداف این حزب دعوت می‌شود.

‌وی به برنامه‌ریزی حزب مردمی اصلاحات در انتخابات مجلس اشاره کرد و گفت: فراکسیون قوی حزب مردمی اصلاحات در انتخابات مجلس باید تشکیل شود.

این مسئول از برنامه‌ریزی برای تاسیس حزب مردمی اصلاحات در همه استان‌ها و شهرهای کشور خبر داد.

فومنی به انتخابات 24 خرداد سال گذشته و حضور پرشور مردم در انتخابات اشاره کرد و افزود: 24 خردادماه تجدید میثاق با رهبر انقلاب و رئیس جمهور است و مردم ما در انتخابات سال گذشته بار دیگر بر حمایت از انقلاب اسلامی تاکید کردند.

وی با اعلام اینکه مردم در انتخابات بسیار پرشور شرکت کردند، بیان داشت: دولت باید به سوگندهای که به جا آورد پایبند باشد.

این مسئول اضافه کرد: از دولت روحانی حمایت می‌کنیم ولی نسبت به برخی عملکردش انتقاد داریم.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با اشاره به برخی مشکلات اقتصادی که در کشور وجود دارد افزود: اقتصاد ما ویرانه است در مسائل اجتماعی دولت ضعیف عمل کرد، در حوزه بازنشستگان و جوانان دولت عمکرد مناسبی نداشت و نیاز است به قشر محروم جامعه توجه بیشتری شود.

فومنی تصریح کرد: اصلاحات نوینی را در کشور پایه‌گذاری می‌کنیم و اصلاحات افراطی و تفریطی را نمی‌خواهیم و پایبند ارزش‌های اسلامی هستیم.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم، اسلام دستگزار به عنوان دبیر حزب مردمی اصلاحات مازندران معرفی شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :