آخرین عناوین

شنبه 30 مرداد 1395-12:47 کد خبر:30673

دادستان آمل خبر داد:

دستگیری 20 دانشجوی دختر و پسر در پارتی شبانه آمل

دادستان آمل از دستگیری 20 دانشجوی دختر و پسر در پارتی شبانه شب گذشته در آمل خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از سفیر هراز، علی طالبی در گفت‌وگویی از دستگیری 20 دانشجوی دختر و پسر در پارتی شبانه در شهرستان آمل خبر داد و اظهار کرد: این افراد در یک منزل مسکونی در ساعت 23 شب گذشته توسط عوامل اجرایی دستگیر شدند.

وی افزود:براساس گزارش مردمی عوامل انتظامی در این پارتی شبانه وارد میدان شده و توانستند تعدادی از افرادی که با بی‌قانونی برای مردم مزاحمت داشتند را دستگیر کنند.

دادستان عمومی انقلاب آمل با اعلام صدور قرار مجرمیت برای افراد شرکت‌کننده در پارتی شبانه تصریح کرد:این اقدام باعث ایجاد مزاحمت جدی برای مردم و همسایگان شد، به طوری که سر و صدای پارتی این اجتماع مزاحمت‌هایی را برای مردم در خانه‌های مجاور تا نیمه شب به همراه داشت.

این مسئول خاطرنشان کرد:پارتی شبانه در یک منزل شخصی واقع در خیابان هراز شهرستان آمل برگزار شده بود که در آن ابزارآلات قمار و مشروبات الکلی کشف و ضبط شد.

طالبی با اشاره به اینکه در این پارتی افراد دانشجو و غیر دانشجو حضور داشتند، خاطرنشان کرد:افراد دستگیر شده از شهرهای مختلف کشور بوده و تعدادی هم از هم‌استانی‌های مازندرانی بودند،البته دانشجویانی که در این پارتی شبانه دستگیر شدند هم‌اکنون مشغول تحصیل در دانشگاه‌های آمل هستند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :