آخرین عناوین

يکشنبه 25 خرداد 1393-14:25 کد خبر:307

مدیرکل امور شعب بانک مهر اقتصاد مازندران:

تحولات مدیریتی سبب بهبود عملکرد بانک می‌شود

مدیرکل امور شعب بانک مهر اقتصاد مازندران گفت: تحولات مدیریتی سبب بهبود عملکرد بانک می‌شود.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد مازندران، رضا عسگری در مراسم تودیع و معارفه مدیر اعتبارات و تجهیز منابع بانک، با اشاره به نقش مدیریت اعتبارات و تجهیز منابع  وظیفه سنگین این بخش در بانک، اظهار داشت: 70 درصد از فعالیت‌های بانک در راستای صیانت از سرمایه‌های سهامداران، جذب منابع، بازاریابی مصارف و معوقات در این مدیریت متمرکز می‌شود.

وی افزود: بخش اعتبارات و تجهیز منابع بانک باید در ارتباط برون سازمانی موفق و از ظرفیت‌های موجود نهایت بهره‌برداری را داشته باشد.

وی با بیان اینکه جابه‌جایی‌ها سبب تحول در فرایند کار می‌شود، یادآور شد: هدف ما از تحول مدیریتی تزریق خون جدید بر پیکر بخش اعتبارات بانک است.

مدیرکل بانک مهر اقتصاد مازندران ضمن قدردانی از زحمات سعید علیزاده مدیر پیشین اعتبارات و تجهیز منابع بانک و معرفی محمد مهدی بازاری، تحول را سبب بهبود عملکرد دانست و گفت: ارتقای کمی و کیفی، جذب منابع بیشتر، پرداخت بهینه مصارف و کاهش معوقات استان از اهداف ما در تحول مدیریتی بخش اعتبارات بانک مهر اقتصاد مازندران است.

در ادامه جلسه نریمانی رئیس اداره وصول مطالبات نیز با اشاره به حجم گسترده فعالیت در اعتبارات بانک، اظهار داشت: مازندران سومین استانی است که در طول یک ماه اخیر شاهد تودیع و معارفه مدیران اعتبارات بانک در این استان بودیم.

وی به روند فعالیت مطلوب بانک مهر اقتصاد مازندران اشاره کرد و ادامه داد: عملکرد بانک مهر اقتصاد مازندران نسبت به سال 90 تحولی ملموس داشته است.

نریمانی عملکرد مدیران بانک مهر اقتصاد مازندران را در کاهش معوقات بانکی قابل تحسین دانست.

وی ارتباط تغییر و تحول در بهره‌وری را مستقیم عنوان کرد و گفت: انرژی جدید سبب افزایش بهره‌وری می‌شود.

نریمانی ضمن قدردانی از مدیر پیشین اعتبارات یادآور شد: با توجه به سابقه فعالیت محمدمهدی بازاری در حوزه روابط عمومی، بازاریابی و جذب منابع، موفقیت در این حوزه نیز امیدوار کننده است.

به گزارش خزرخبر، در بخش پایانی جلسه از زحمات و تلاش‌های سعید علیزاده قدردانی و محمد مهدی بازاری به عنوان مدیر اعتبارات و تجهیز منابع بانک مهر اقتصاد مازندران معارفه شد.

محمد مهدی بازاری هفت سال به عنوان مدیر روابط عمومی بانک مهر اقتصاد مازندران فعالیت کرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :