آخرین عناوین

دوشنبه 1 شهريور 1395-17:5 کد خبر:30706

مدیر امور آبفاشهری محمودآباد خبر داد:

اتمام عملیات لوله گذاری آب شرب در مجتمع مسکونی ساحلی مانلی

مدیرامور آبفاشهری محمودآباد گفت: عملیات لوله گذاری آب شرب در مجتمع مسکونی ساحلی مانلی به اتمام رسیده است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی آبفا مازندران،مدیر امور آبفاشهری محمودآباد از اتمام عملیات لوله گذاری آب شرب در مجتمع مسکونی ساحلی مانلی این شهر خبر داد .

براساس این گزارش، رضاعلی آملی، با بیان اینکه این مجتمع دارای 144 واحد مسکونی است، افزود: بنا بر درخواست هیات مدیره مجتمع، امور آبفاشهری محمودآباد از اول مرداد ماه اقدام به حفاری و لوله گذاری به طول 1600 متر با اقطار 160،110 و 63 میلی متر نموده است.

وی ، ادامه داد: به منظور تامین آب شرب ساکنان این مجتمع، یک دستگاه شیرفلکه  150 و 4 دستگاه شیرفلکه 100میلی متری نصب شد.

مدیر امور آبفاشهری محمودآباد، هزینه صرف شده برای لوله گذاری و ایجاد شبکه آبرسانی را یک میلیارد و یکصد میلیون ریال عنوان و تصریح کرد: تمامی هزینه های اجرایی این طرح از سوی ساکنان مجتمع مسکونی مانلی پرداخت شد و نظارت بر اجرای این طرح برعهده این امور بوده است.

آملی، با بیان اینکه فروش انشعاب آب ساکنان این مجتمع از هفته آینده آغاز می شود، گفت: درحال حاضر آب مورد نیاز ساکنان مجتمع از طریق چاه تامین می شود که بنا بر موافقت صورت گرفته با آب وفاضلاب روستایی، تامین آب شرب این مجتمع بر عهده آب وفاضلاب شهری قرار گرفت که در اولین اقدام عملیات لوله گذاری آن اجرا و به اتمام رسید.

هیئت مدیره مجمع مسکونی ساحلی مانلی نیز به دلیل مساعدت در آبرسانی به این مجتمع، با اهدای لوح تقدیر از رضا علی آملی مدیر و رحمت الله شیری کارشناس دفتر فنی امور آبفا محمودآباد قدردانی کرد.

گفتنی است مجتمع مسکونی مانلی دارای 72 واحد مسکونی مستقل و 6 بلوک 12 واحدی ، درمجموع 144 واحد می باشد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :