آخرین عناوین

دوشنبه 1 شهريور 1395-19:10 کد خبر:30710

در مورد مناطق آزاد مازندران صورت گرفت:

تذکر جدی رئیس مجمع نمایندگان مازندران به مشاور رئیس جمهور

رئیس مجمع نمایندگان مازندران در دیدار خود با ترکان،درباره پیگیری مناطق آزاد سه‌گانه استان تذکر جدی داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، قاسم احمدی لاشکی با اشاره به نشست خود با مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور اظهار کرد: در این دیدار در راستای توجه به سند اجماع نمایندگان درباره ایجاد مناطق آزاد در مازندران تذکر جدی به وی داده شد.

وی افزود: برای ایجاد مناطق آزاد در مازندران سه منطقه مورد نظر مجمع قرار دارد که با تصویب آن، کل مازندران از این موقعیت ارزشمند بهره‌مند خواهد شد.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران تصریح کرد: بندر نوشهر با محوریت گردشگری و سلامت، بابلسر، فریدونکنار و آمل با محوریت فناوری و تجارت و بندر امیرآباد تا فرح آباد با محوریت انرژی مناطق مورد نظر اعضای مجمع نمایندگان مازندران است که می‌تواند مازندران را که از زیر فقری در زیر برگ‌های سبز آن پنهان شده است، رهایی بخشد.

وی بیان کرد: نامه مجمع به شخص ترکان داده شد و با توجه به شرایط خاص مازندران که دارای ظرفیت‌های فنی و کاربری بسیار خوبی در زمینه مناطق آزاد با موضوعات اقتصادی است انتظار داریم تا شخص رئیس جمهور با هماهنگی نمایندگان مازندران نظر مساعدی بر روی کل مازندران داشته باشد.

احمدی‌لاشکی گفت: مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور قول دادند نظر رئیس جمهوری را برای کار کارشناسی و نگاه مثبت به مازندران در بحث ایجاد مناطق آزاد جلب کنند و امیدواریم خبرهای خوبی به مردم داده شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :