آخرین عناوین

سه شنبه 2 شهريور 1395-17:49 کد خبر:30720

انتصابی نو در ورزش بابل

انتصاب سرپرست هیأت کبدی شهرستان بابل

سرپرست جدید هیأت کبدی شهرستان بابل منصوب شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، سرپرست هیأت کبدی بابل در مراسم معارفه خود اظهار کرد: بابل از ظرفیت بالایی در رشته کبدی برخوردار است.

نعمت بهمن‌زاده با اشاره به اینکه شهرستان بابل با سابقه و حضور خوب ورزشکاران در عرصه ورزش قهرمانی، توانایی شناسایی و استعدادیابی علاقه‌مندان مستعد در این رشته مفرح را داراست، افزود: شناخت ظرفیت‌های این رشته در شهرستان با استفاده از توانمندی‌های هیأت و با کمک رسانه‌ها برای رشد ورزشکاران شهرستان امکان‌پذیر است.

وی تصریح کرد: از آنجا که ورزش کبدی از ورزش‌های همگانی، بومی محلی و ضامن سلامت جامعه است و به‌ نام زو در استان مازندران و گلستان بازی می‌شود، ورزشی کم‌خرج و ارزان بوده و قابلیت جذب بهتر و بیشتر عموم مردم در دو سطح مردان و بانوان را دارد.

سرپرست هیأت کبدی بابل با بیان اینکه ورزش کبدی به‌عنوان یک رشته مدال‌آور در مسابقات رسمی می‌تواند برای فدراسیون حائز اهمیت باشد، گفت:در صدد اخذ مجوز برای برگزاری کلاس مربیگری درجه سه از فدراسیون کبدی کشور هستیم تا زیر ساخت مناسبی برای این رشته بومی محلی در سطح شهرستان به کمک اهالی ورزشی خصوصا اداره ورزش و جوانان و خیرین فراهم کنیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :