آخرین عناوین

چهارشنبه 3 شهريور 1395-9:58 کد خبر:30728

گلایه شهردار جویبار از دولت:

عملی نشدن قول دولت نسبت به ساخت سالن ورزشی در جویبار

شهردار جویبار از عملی نشدن قول دولت نسبت به ساخت سالن ورزشی در شهرستان جویبار گلایه  کرد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از تیتر امروز، حمید بخشی اظهار کرد: ستاد استقبال از کشتی‎گیران قهرمان جویباری تشکیل و مقرر شد که اجتماعی در میدان کشتی این شهرستان تشکیل شود و بنا به پیگیری انجام‌شده استاندار مازندران و دیگر مسؤولان استانی با حضور پیشکسوتان این رشته ورزشی در این مراسم حضور می‎یابند.

وی به حضور امامعلی حبیبی کشتی‌گیر پیشکسوت کشورمان در این مراسم نیز اشاره کرد و افزود: حبیبی به پاسداشت تلاش این قهرمانان سخنرانی می‎کند.

شهردار جویبار در ادامه با اعلام اینکه یکی از تنگناهای ورزشی در شهرستان جویبار نداشتن سالن ورزشی است، بیان کرد: استاندار مازندران که در مراسم کشتی لوچو در این شهرستان شرکت کرده بود و مشکلات این ورزش را از نزدیک دید، قول داده بود که سالن ورزشی در این شهر احداث شود.

این مسئول یادآور شد: در سفر رئیس جمهور به استان نیز وی در مراسم استقبال دو بار قول داده بود که هزینه احداث سالن 6 هزار نفری در این شهرستان را از محل اعتبارات پروژه‌های ملی تأمین می‎کند که تاکنون اعتباری در این ارتباط نداشته‌ایم.

بخشی اضافه کرد: برنامه‌ریزی انجام شد که در زمان ورود قهرمانان المپیک به این شهرستان کلنگ سالن 6 هزار نفری جویبار به زمین زده شود تا پیگیری بودجه احداث این سالن از محل اعتبارات ملی در دستور کار قرار گیرد.

وی گفت: اصرار ما بر تأمین اعتبار ساخت این سالن از محل اعتبارات ملی به این دلیل است که هر چه سریع‌تر این اعتبار تأمین و نسبت به احداث سالن اقدام شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :