آخرین عناوین

چهارشنبه 3 شهريور 1395-16:33 کد خبر:30730

توسط رئیس هیأت ورزش همگانی مازندران:

معرفی مسئول کمیته هاکی سالنی ساری

از سوی رئیس هیأت ورزش همگانی مازندران، مسئول جدید کمیته هاکی سالنی شهرستان ساری معرفی شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، از سوی رئیس هیأت ورزش همگانی مازندران محمدرضا متولیان به‌عنوان مسئول کمیته هاکی سالنی شهرستان ساری معرفی شد.

متولیان پس از دریافت حکم مسئول کمیته هاکی سالنی در جمع خبرنگاران گفت: علاقه‌مندی به این رشته ورزشی در مرکز استان مازندران وجود دارد.

وی تصریح کرد: برای توسعه این رشته ورزشی برنامه مدونی تدوین کردیم و بنا داریم گامی برای توسعه این رشته ورزشی به صورت مناسب برداریم.

مسئول کمیته هاکی سالنی ساری خاطرنشان کرد: ورزشکاران این رشته ورزشی به‌دلیل عدم ساماندهی تا حدودی این ورزش را کنار گذاشتند و بنا داریم در برنامه مدون نسبت به ساماندهی ورزشکاران اقدام کنیم.

وی اضافه کرد: با بررسی که انجام شد، این رشته ورزشی طرفداران خاصی را در محلات شهرستان ساری دارد و به‌ دلیل عدم انسجام و نداشتن سالن مشخص برای تمرین این ورزش در مرکز استان رو به فراموشی بود.

متولیان ادامه داد: در ابتدا طرح ساماندهی ورزشکاران هاکی سالنی در دستور کار است که مقدمات اولیه آن فراهم شود.

وی با اعلام اینکه فراخوان مجدد آغاز به‌کار کمیته هاکی سالنی به صورت گسترده در دستور کار است، گفت: باید استعدادهای این رشته ورزشی دوباره به سالن‌ هاکی بازگردانده شوند.

مسئول کمیته هاکی سالنی ساری یادآور شد: با برنامه‌ریزی انجام شده و پس از ساماندهی ورزشکاران و شناسنامه‌ دار کردن آنها زمینه برای حضور در لیگ‌های معتبر ورزشی به صورت گسترده انجام می‌شود.

وی با اعلام اینکه برای توسعه این رشته ورزشی باید برنامه کوتاه مدت و بلندمدت تدوین شود، گفت: تقویت تیم‌های محلی و نیز پیگیری برای جذب اسپانسر یکی از برنامه‌های جدی است.

متولیان اضافه کرد: استعدادهای ورزشی استان به‌دلیل عدم حمایت‌های مالی در بسیاری از موارد به فراموشی سپرده می‌شود.

وی ادامه داد: هاکی سالنی ورزش دسته‌جمعی است که در استان طرفداران خاص خودش را دارد، از طرفی ورزش‌های دست جمعی در مازندران به‌دلیل روحیه مشارکت‌پذیری مردم مورد حمایت جدی است.

مسئول کمیته هاکی ساری یادآور شد: برای استفاده از ظرفیت بخش خصوصی رایزنی‌ها انجام شد که برای ورود این بخش طرح ساماندهی ورزشکاران باید به صورت جدی و با برنامه آغاز شود.

وی در پایان گفت: با استفاده از ظرفیت فعالان رسانه‌ای و با تلاش جمعی گسترش ورزش هاکی سالنی در مرکز استان در برنامه کاری قرار دارد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :