آخرین عناوین

شنبه 6 شهريور 1395-9:59 کد خبر:30739

در جشنواره شهید رجایی استان اعلام شد:

برتری بنياد شهید مازندران در جشنواره شهيد رجايي

بنياد شهيد و امور ايثارگران مازندران بر اساس شاخص هاي اختصاصي و عمومي در جشنواره شهيد رجايي استان دستگاه برتر معرفي شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از ايثار واحد مازندران، به مناسبت هفته دولت، درجشنواره شهيد رجايي كه چهارم شهريور ماه ((همزمان با روز كارمند)) با حضور استاندار و مديران كل در سالن اجتماعات اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان در ساري برگزارشد بنياد شهيد و امور ايثارگران استان مازندران بعنوان دستگاه برتر معرفي شد و لوح تقدير توسط فلاح استاندار مازندران به عباسعلي رضايي مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان اهدا گرديد.

براساس نتايج ارزيابي صورت گرفته از عملكرد دستگاههاي اجرايي استان و براساس شاخص هاي عمومي و اختصاصي ،بنياد شهيد و امور ايثارگران استان مازندران با ارائه عملكرد قابل قبول و مطلوب ، در ميان ساير دستگاههاي اجرايي مازندران بعنوان دستگاه برتر شناخته شد و مورد تقدير قرارگرفت.

متن لوح تقدير استاندار مازندران از مدير كل بنياد مازندران بدين شرح آمده است:

جناب آقاي رضايي مدير كل محترم بنياد شهيد و امور ايثارگران استان مازندران

سلام عليكم

تلاش ارزشمند و قابل تحسين جنابعالي و همكاران محترمتان موجب شده است تا ستاد استاني جشنواره شهيد رجايي براساس نتايج ارزيابي عملكرد دستگاههاي اجرايي استان آن دستگاه را بر اساس شاخص هاي عمومي واختصاصي به عنوان دستگاه برتر معرفي نمايد.

به اين وسيله و به مصداق حديث شريف من لم يشكر المخلوق لم يشكر الخالق از تلاش ها و مساعي ارزشمند شما و كليه همكاران متخصص و متعهد آن دستگاه در پيشبرد برنامه ها و سياست هاي دولت تدبير و اميد صميمانه تشكر و قدرداني مي نمايم.

اميد است با اتكال به خداوند سبحان در سال اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل در راستاي اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران بيش از پيش موفق و مويد باشيد.

از خداوند سبحان، صحت، سلامت، سعادت ، عزت، كرامت و موفقيت جنابعالي را مسئلت دارم.

                                       ربيع فلاح جلودار

                                        استاندار مازندران

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :