آخرین عناوین

شنبه 6 شهريور 1395-11:4 کد خبر:30741

در حاشیه تمجیدهای شاخدار وزیر ارتباطات از استاندار مازندران:

این چینی شکسته بند خوردنی نیست!/خود گویی خود خندی، عجب مرد هنرمندی

وزیر مخابرات که در سه سال گذشته حتی یک هفته هم در مازندران نبوده، معتقد است استاندار مازندران برای همه چیز برنامه دارد!!


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از عبارت، کار استانداری مازندران به آوردن لژیونر کشیده و در حالیکه در هفته دولت حجم انتقادها از استانداری مازندران رو به افزایش است و هیچ کسی نیست که از عملکرد دولت در استان تعریف کند، نماینده گی عالی دولت حسابی پول خرج می کند تا برخی از رسانه ها که ما هنوز هم نفهمیده ایم مخالف و منتقد استانداری هستند یا همراه و همدلش، تعریف هایی را از آقای استاندار منتشر کنند که مایه خجالت است.

حضور واعظی؛ وزیر مخابرات در مازندران به بهانه هفته دولت بهانه ای شد تا مسئولان استانداری با زعامت مسئول روابط عمومی با چنگ و دندان حرف در دهان کسی بگذارند که در سه سال گذشته حتی یک هفته هم در مازندران نبوده اما معتقد است استاندار مازندران برای همه چیز برنامه دارد!!

واعظی با ابراز تاسف از بی توجهی دولت گذشته به ظرفیت های بی بدیل استان در گردشگری گفت:دولت تدبير و اميد به بالفعل كردن توانمندی های اين استان اعتقاد و برای تحقق آن برنامه دارد.

ای کاش ما در آن جلسه کذایی بودیم و می پرسیدیم: آیا کاهش نرخ درآمد فعال گردشگری در سال 94 نسبت به مدت مشابه دوسال گذشته آنها علی رغم افزایش بی سابقه گردشگران نشانه برنامه داشتن است؟

کاش بودیم و سوال می کردیم آیا وعده به آب انداختن کشتی گردشگری در تابستان 94 و عملی نشدن آن در حالیکه تابستان 95 هم در حال تمام شدن است نشانه برنامه داشتن است؟

ای کاش یکی از ما آنجا بود و فریاد می زد آقای وزیر محترم! آیا از قلم افتادن نام مازندران برای ثبت در یونیدو و قرار گرفتن نام سمنان به جای آن نشانه برنامه داشتن است؟

آیا عدم تغییر در وضعیت مالیات بر درآمد گردشگری و ادامه بی سامانی ها در سواحل نشانه برنامه داشتن است؟

واعظی البته به همین مقدار تمجید اکتفا نکرده و آنطور که سایت استانداری مازندران با تیتر گل درشتش منتشر کرده گفته است: فلاح برای همه مسايل استان برنامه دارد.

این حرف آنقدر عجیب و تاسفبار است که نه تنها شخصیت  وزیر دولت روحانی که شخصیت و شعور مردم استان را نیز زیر سوال می برد.

آقای وزیر اصلا شما از کجای این استان اطلاع دارید که با این دقت از آقای استاندار تعریف می کند؟

آقای واعظی می شود یکی از آن شاخص های برنامه محوری در همه حوزه ها را با ذکر آمار عنوان کنید؟ این حرف ها یادآور تمجید های بی دلیل و نان قرض دادن های تملق گونه رجال دولت قبل به یکدیگر است که حتی در خواب هم نمی دیدیم در دولتی که شعار شفافیت و راستگویی دارد تکرار شود.

چه اشکالی دارد وقتی رئیس جمهور تا به حال دو بار از مردم عذرخواهی کرده، استاندارش یکبار عذرخواهی کند که: ببخشید در بدترین شرایط در سال 91 و 92 شرکت کاله تعدیل نیرو نداشت، اما حالا که به قول دوستان «من برای همه چیز برنامه دارم» کاله هم مشغول اخراج نیروهای خود است!

چه اشکالی دارد آقای وزیر به جای تمجید های بی پایه و اساس که هیچ نتیجه ای جز افزایش بی اعتمادی مردم ندارد، در گوش آقای استاندار بگوید که مرد حسابی این چه وضعیتی است، کمی خودت را تکان بده!

هنوز یکماه هم از اظهارات فرماندار آمل مبنی بر شنیده شدن سوت بلبلی از شهرک های صنعتی و کارخانه های این شهرستان نگذشته که آقای واعظی از برنامه داشتن فلاح در همه حوزه ها حرف می زنند.

آیا درست است در سال پایانی دولت از استانداری که مورد نقد همه رسانه های مازندران است و تمامی آمارهای میدانی و کاغذی بر زیان اوست، چنان تعریف کنید که انگار دارید از ژاپن بعد از جنگ جهانی دوم تعریف می کنید؟

این کاهش آمار بیکاری که آقای استاندار مدام در بوق و کرنا می کند هم به همین سادگی ها نیست و بی شک "عبارت" در روزهای آینده در گزارش مفصلی دروغ های پی در پی درباره آمار بیکاری و نرخ مشارکت اقتصادی را منتشر خواهد کرد و با آمارهای مرکز آمار ایران نشان خواهد داد که مازندران در سه سال گذشته پرنوسان ترین وضعیت اقتصادی خود را تجربه کرده است.

در پایان روی سخن ما نه به آقای وزیر و آقای استاندار که با برخی از رسانه های استان است که کار را به جایی رسانده اند که رسانه های منتقد و جدی نیز به حاشیه رانده شوند و نگاه مسئولان استان به رسانه ها نگاهی تحقیرآمیز باشد.

آنهایی که یک روز وقتی امتیاز می خواهند شروع می کندد به نقد استانداری و فردا وقتی امتیازشان را گرفتند چنان رپرتاژ آگهی گل درشتی منتشر می کنند که شخصیت و اعتبار رسانه را زیر سوال می برد.

ما نخواستیم از رسانه مجازی خاصی اسم ببریم چون برای صاحبانش احترام قائلیم ، اما ادامه این روش نه تنها آن رسانه خاص را بی اعتبار خواهد کرد، بلکه به اعتبار دیگر رسانه های مجازی مازندران نیز لطمه ای جدی وارد خواهد آورد.

حالا سکانس آخر این است که:

آقای ربیع فلاح و واعظی در حیاط استانداری قدم می زنند در حالیکه خوشبختانه به لطف حضور استاندار پرتلاش و برنامه محور ما همه شاخص ها بهتر شده  است و آنچه بخش خصوصی درباره ورشکستگی و نماینده ولی فقیه در باره جوانمرگی می گوید یک شوخی بامزه است و بس!

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :