آخرین عناوین

دوشنبه 8 شهريور 1395-9:28 کد خبر:30769

گودرزی و طرح های نیمه کاره ورزشی در مازندران:

ادیانی، وزیر ورزش را به مازندران آورد!/ آیا این سفر هم نمایشی خواهد بود؟

نماینده مردم قائم شهر، مسبب اصلی سفر وزیر ورزش بوده است تا وی را از نزدیک در جریان معضلات و مشکلات منطقه قرار دهد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از وارش،نام مازندران تداعی کننده چند وجه شاخص در ذهن مردم ایران است، طبیعت زیبا و دل انگیز، مردم مهمان نواز و البته خطه قهرمانان و پهلوانان.

استان مازندران در میان تمامی استان های کشور پس از تهران بیشترین مدال المپیک را برای ایران عزیزمان به ارمغان آورده است که خود شاهدی بر این مدعاست که مازندرانی ها ید طولایی در ورزش دارند و اگر اندک توجهی به جوانان این دیار بشود خیلی بیشتر از آنچه تا به امروز دیدیم برای میهن مان افتخار آفرینی می کنند.

بسیاری از بازیکنان لیگ های برتر کشور را مازندرانی ها تشکیل می دهند از فوتبال و والیبال گرفته تا ورزش های انفرادی مانند تکواندو و وزنه برداری.

گل سرسبد ورزش مازندران اما کُشتی است، ورزشی که در خون مازندرانی ها جاری است و تا به امروز افتخارات بی شماری را نصیب کشورمان کرده است، در میان همه شهرهای مازندران اما حکایت جویبار حکایت دیگری است.

دیار قهرمانان عاشقی که با دست خالی و با کمترین امکانات معجزه می کنند و در میدان های بزرگ بین المللی برای مردمی که عاشقانه دوست دارند تا پرچم سه رنگ کشورمان را در اهتزاز ببینند به میدان می روند.

اکنون اما خبر رسیده است که وزیر ورزش و جوانان در راستای قدردانی از ورزشکاران این دیار و افتخاری که برای ایران آفریدند قصد سفر به مازندران را دارد.

آنگونه که اطلاع داریم، علی ادیانی نمایده مردم قائم شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبار مسبب اصلی این سفر بوده است تا با دعوت از وزیر ورزش و جوانان به مازندران وی را از نزدیک در جریان معضلات و مشکلات منطقه قرار دهد و البته برخی از قول ها و وعده های انجام نشده دولت را به وی گوشزد نماید،یکی از این وعده ها ساخت سالن پنج هزار نفری کُشتی جویبار است که در سفر رئیس جمهور به مازندران به تصویب رسید منتها تا به امروز اقدامی در این مورد انجام نشده است.

علی ادیانی در تلاش است تا ضمن کلنگ زنی این پروژه توسط وزیر از وی این قول را بگیرد که زمان مشخصی برای تکمیل و تحویل این طرح عمرانی اعلام کند تا خیال علاقمندان کشتی در شهرستان جویبار بابت ضمانت اجرایی این پروژه راحت باشد و این سالنی که رئیس جمهور قولش را به مردم داده است در حد همان کلنگ زنی باقی نماند.

البته طرح های مهم دیگری هم در مازندران هستند که جا دارد در این سفر پی گیری شوند از جمله استادیوم فوتبال نوشهر، سالن شش هزار نفری چند منظوره ورزشی و پیست دوچرخه سواری ماهفروجک که از طرح های مهم ملی هستند و در کنار این پروژه باید به سرانجام برسند.

اکنون که علی ادیانی نماینده فعال قائم شهر و سوادکوه زحمت رایزنی برای سفر وزیر ورزش و جوانان را متقبل شده است بهتر است بقیه نمایندگان هم پای کار بیایند تا استان مازندران از این سفر دست خالی نماند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :