آخرین عناوین

دوشنبه 8 شهريور 1395-23:28 کد خبر:30781

آتش‎سوزی ساختمان در نکا:

2 واحد مسکونی در نکا طعمه حریق شد/ آتش‎سوزی نکا خسارت جانی نداشت

بخشدار مرکزی نکا گفت:بر اثر این آتش‌سوزی در خیابان راه‎‌آهن نکا،دو واحد مسکونی صد در صد در آتش سوخت.


به گزارش خزرتیترخبر،عقیل محمودی‌سفیدکوهی در شهرستان نکا اظهار کرد: با توجه به اطلاع‌رسانی مبنی بر آتش‌سوزی در خیابان راه‌آهن نکا همگام با دیگر مسئولان و واحد آتش‌نشانی برای امدادرسانی وارد صحنه حریق شدیم.

وی افزود: این آتش‌سوزی عصر دوشنبه به وقوع پیوست و با همکاری گروه‌های امدادی و  با تلاش مردم و مأموران آتش‌نشانی مهار شد، دو واحد مسکونی خالی دچار حریق شد و در جریان این حادثه تمام اسباب و وسایل منزل مسکونی در آتش سوخت اما به دلیل نبود اهالی منزل، هیچ خسارت جانی اتفاق نیفتاد.

بخشدار مرکزی نکا در مورد علت بروز این حادثه گفت: تاکنون علت اصلی توسط واحد آتش‌نشانی شهرداری نکا اعلام نشده است اما براساس اعلام همسایگان و افراد مطلع، این آتش‌سوزی بر اثر اتصال سیم برق اتفاق و دو واحد مسکونی در مجاورت هم در آتش سوختند.

این مسئول ادامه داد: این دو واحد مسکونی در طبقه فوقانی واحد تجاری واقع در خیابان راه‌آهن، کوچه البرزی، نواب صفوی 17 واقع شده و  براساس پیش‌بینی‌های انجام شده حدود یک‌ میلیارد ریال به این دو واحد خسارت وارد شده است که علل و عوامل این آتش‌سوزی توسط واحد آتش‌نشانی  نکا در حال بررسی است.

وی در پایان با تأکید بر رعایت ایمنی در منازل از همشهریان و مردم خواست تا در زمان خروج از منزل، نکات ایمنی را رعایت کرده و با بستن شیرهای گاز و همچنین کنتور برق، از وقوع حوادث تلخ و ناگوار پرهیز کنند و سلامتی خود و دیگران را تضمین کنند.

گفتنی است، با توجه به اینکه اطفای حریق در آتش‌سوزی ذکر شده همچنان ادامه دارد، تاکنون با توجه به تماس‌های مکرر، موفق به برقراری تماس با مسئول آتش‌نشانی نکا نشده‌ایم که با برقراری تماس، اطلاعات کامل اطلاع‌رسانی می‌شود.

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :