آخرین عناوین

سه شنبه 9 شهريور 1395-18:48 کد خبر:30792

مدیرعامل تاکسیرانی شهرداری ساری خبر داد:

استقبال مردم از طرح ساری کارت

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ساری گفت: بحث ساری کارت کار بزرگ و سختی بود که شهرداری ساری موفق به انجام شد.


به گزارش خزرتیترخبر وبه نقل از فارس،حمیدرضا فضل‌الله‌ نژاد اظهار کرد: بحث ساری کارت کار بزرگ و سختی بود که شهرداری ساری موفق به انجام شد.

وی بیان کرد: در حال حاضر تمام تاکسی‌های شهرستان ساری مجهز به این دستگاه کارت‌خوان هستند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ساری در پاسخ به سؤال فارس مبنی بر اینکه برخی رانندگان می‌گویند دستگاه ساری کارت آنان مشکل دارد، اضافه کرد: دستگاه سیمی دارد که به فندک خودرو وصل می‌شود برخی از رانندگان می‌گویند دستگاه شارژ نمی‌شود در حالی‌ که مشکل از فندک خودرو است که در حال حاضر با توجه به نوسازی ناوگان مشکلی در بحث شارژ این دستگاه نیز وجود ندارد.

این مسئول با تأکید بر فرهنگ‌سازی میان مردم برای استفاده از ساری کارت، خاطرنشان کرد: مردم باید اصرار کنند که حتماً کرایه را با کارت پرداخت کنند.

فضل‌الله‌ نژاد تصریح کرد: براساس آمار دو روز پس از افزایش نرخ کرایه تاکسی تراکنش دستگاه‌ها از 100 به 6 هزار رسید که نشان می‌دهد مردم از این طرح استقبال کردند.

وی با اعلام اینکه حدود یک پنجم جمعیت شهرستان، ساری کارت ندارند و ترجیح می‌دهند کرایه را به صورت نقدی پرداخت کنند، اضافه کرد: در حال حاضر حدود 40 هزار ساری کارت به فروش رسیده در حالی‌ که با توجه به نسبت جمعیت بسیار اندک است در صورتی‌ که افراد کارت را خریداری کنند راننده را مجاب به دریافت کرایه با استفاده از آن می‌کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ساری ادامه داد: با رانندگانی که در طرح ساری کارت همکاری لازم را ندارند برخورد می‌شود که برخوردها برای بار نخست تذکر، بار دوم جریمه و حتی باطل کردن دفترچه است.

وی در پایان گفت: تصور ما این است که تا چهار ماهه آینده بیشتر مردم کرایه را با ساری کارت پرداخت کنند و مشکل بلاتکلیفی ساری کارت حل شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :