آخرین عناوین

پنجشنبه 11 شهريور 1395-22:23 کد خبر:30820

برگزاری نشست سازمان جوانان مجمع نیروهای خط امام (ره) در ساری:

هشدار «الله بداشتی» به استاندار مازندران/ انتقاد از استاندار فصل مشترک سخنرانی ها

خداوند به استاندار تدبیر بدهد تا ظرفیت ها را ببیند و اگر نبیند مثل نعمتی است که از کف می رود و این کفران نعمت به زیان آقای استاندار است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از عبارت، نشست سازمان جوانان مجمع نیروهای خط امام (ره) با حضور پرشور جوانان اصلاح طلب و حامیان دولت حسن روحانی در سالن هراتی ارشاد اسلامی ساری برگزار شد.

این نشست کمتر از یکسال به پایان دولت تدبیر و امید مملو بود از اعتراض جوانان مازندرانی به سیاست های منصوبین دولت حسن روحانی در استان.

منصوبین دولت در مازندران ناموفق بوده اند

موضوع نشست نیز بر همین مسئله یعنی انتظارات برآورده نشده از دولت و اهمال در تحقق اهداف و برنامه های اعتدالی روحانی توسط کارگزاران برآمده از دولت و نیز حجم بالای انتقادات از رها شدگی پیگیری های این اهداف توسط منصوبین دولت یازدهم در استان بود.

در این نشست که «سعید الله بداشتی» مهمان ویژه آن بود، بیش از 8نماینده احزاب و کنشگران سیاسی جوان استان به ارائه نکته نظرات خود پرداختند که در برخی موارد به علت ضیق وقت مطالب بصورت ناقص بیان می شد.

نمایندگانی از مجمع پیروان، حزب اعتدال و توسعه،ستاد جوانان روحانی در انتخابات 92 و نماینده انجمن علمی معلمان در این مراسم سخنرانی کردند.

براساس این گزارش، سخنرانی محمدزمانی؛ رئیس ستاد جوانان حسن روحانی و سیدمصطفی فلاح از کنشگران جوان اصلاحات مورد توجه جمع حاضر قرار گرفت.

ای کاش یکبار حرف رئیس جمهور را از زبان استاندار می شنیدیم

نماینده ای که از طرف حزب کارگزاران سازندگی پشت تریبون قرار گرفت با انتقاد از عملکرد استانداری مازندران از رها شدن گفتمان اعتدال در استان انتقاد کرد و با بیان اینکه کسی جز خود روحانی و چندنفر دیگر اصلا از دولت حمایت نمی کنند خواستار ترویج اصلی ترین گفتمان دولت روحانی در سطح مدیران و بستر جامعه شد.

نماینده حزب اعتماد ملی نیز در این نشست با بیان اینکه بنده به آقای فلاح علاقمندم اما ای کاش می شد یکبار هم که شده از زبان ایشان اظهارات آقای روحانی را می شنیدیم، گفت: فضای استان به سود ما نیست و در واقع اوضاع چندان تغییری نکرده و اگر اتفاقی افتاده در سطح ملی است.

هشدار «الله بداشتی» به استاندار مازندران

اما ضربه نهایی را به استانداری مازندران در بین سخنران ها مهمان ویژه نشست یعنی «سعید الله بداشتی» زد که دعا کرد خداوند به استاندار تدبیر بدهد تا این ظرفیت ها را ببیند و اگر نبیند مثل نعمتی است که از کف می رود و این کفران نعمت به زیان آقای استاندار است و او را ضعیف می کند، این هشداری جدی است، البته نه فقط به آقای فلاح که به همه استانداران روحانی.

وی جوانان را اصلی ترین عامل رای آوری روحانی و استحکام تفکر اصلاح طلبی دانست و تصریح کرد: این حق کسانی است که فعالیت جدی داشته و نقش آفرین بودند،کنار گذاشتن آنها یا نادیده گرفتنشان بیش از همه به زیان خود دولت است.

الله بداشتی همچنین به موضوع کنسرت ها و موفقیت های اقتصادی و بین المللی دولت نیز اشاره کرد.

مهمانان غیر جوان مراسم

مصطفی سوادکوهی؛دبیرشورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان مازندران، احمدی فولادی عضو هیات رئیسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان مازندران، سیاوش اسلامی؛ مشاور رسانه ای مدیرکل آموزش و پرورش استان؛ حسین برزگر مسئول روابط عمومی دانشگاه پیام نور مازندران،عادلانی و حق نظر نیز از مهمانان غیرجوان مراسم بودند.

آنچه در این همایش یا بهتر است بگوئیم نشست حزبی بیش از دیگر موارد به چشم آمد اعتراض جوانان به وضعیت به کار گیری نیروهای جوان در بدنه دولت یازدهم بود.

آنها معتقدند که در آغاز انقلاب سن 18 تا 25 سال برای مدیریت کلان کشور نیز معقول به نظر می رسید اما با گذشت 37 سال همچنان چهره های تکراری بر مسند امور هستند و به زحمت جایی برای جوانان باز می شود.

انتقاد از «ربیع فلاح» فصل مشترک سخنرانی ها

همچنین انتقاد جوانان اطلاح طلب و حامی حسن روحانی به انتصاب های سیاسی و انفعال فرهنگی و گفتمانی در مازندران مرکز ثقل سخنرانی ها در این نشست بود و نشان داد شکاف جمعیت جوان حامی دولت در استان و استانداری تا چه اندازه عمیق است.

جوانان حامی روحانی مدت هاست از وضعیت سیاسی و اجتماعی مازندران ناراضی هستند و معتقدند انتخاب مدیران ارشد استان برخلاف توقع آنها و گفتمان دولت بوده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :