آخرین عناوین

پنجشنبه 11 شهريور 1395-22:24 کد خبر:30821

معاون فني عمراني شهردار ساري:

بهره برداري از پروژه هاي در دست اجرا طي زمانبندي تعيين شده

معاون فني عمراني شهرداری ساری گفت:پروژه هاي در دست اجرا، طي زمانبندي تعيين شده به بهره برداري مي رسد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مركز امور رسانه شهرداري ساري، معاون فني عمراني شهرداري ساري گفت:احداث بوستان ولايت، زيرگذر فرح آباد، زيرگذر پل گردن و بوستان بانوان از بزرگترين پروژهايي است كه  با برنامه ريزي هاي مدون و كارشناسي شده در حال پيشرفت است.

وي بيان كرد: براي بوستان بزرگ ولايت سالن امفي تئاتر ، موزه ،ساختمان شوراي اسلامي شهر، مسجد بسيار زيبا و آب نماها و فضاي سبز منحصر به فرد طراحي و در حال احداث است كه با توجه به حجم وسيع كار موفق شديم 60 درصد پيشرفت فيزيكي داشته باشيم.

رشيدي افزود:از زمان آغاز اين پروژه دراواخر سال گذشته كارگران بصورت شبانه روزي و در سه شيفت مشغول به كار هستند  كه اين تلاش بي وقفه قابل تحسين است.

معاون فني عمراني شهرداري ساري اظهار داشت: در اجراي اين بوستان نياز به برخي هماهنگي هاي لازم با ساير دستگاهها و نهادها بوده كه خوشبختانه با تعامل موجود ميان شهرداري و ساير ارگانها اين اتفاق رخ داد و اجازه نداديم خللي در انجام اين پروژه وارد شود.

وي احداث زيرگذر پل گردن در بلوار داراب را با توجه به حجم ترافيك آن منطقه از ضروريات دانست و ادامه داد: با بهره برداري از اين زيرگذر ترافيك اين منطقه براي هميشه از بين خواهد رفت.

رشيدي عنوان كرد:با توجه به اينكه خطوط راه آهن سراسري در حاشيه اين پروژه قراردارد نياز به صدور مجوز جابجايي مسير ريل راه آهن از سوي مراجع ذيصلاح بوده كه با برگزاري جلسات متعدد با مسئولين راه آهن شمال و با همكاري اين عزيزان مسيرريل راه اهن كمي جابجا شد و احداث زيرگذر پل گردن با پيشرفت پيش بيني شده در حال انجام است و با بهره برداري از آن روح تازه اي در اين منطقه دميده خواهد شد.

معاون فني عمراني شهرداري ساري احداث بوستان بانوان در مركز استان را بي نظير توصيف كرده و گفت: با طراحي اين بوستان بانوان ساروي فضايي زيبا و دلپذير را براي اوقات فراغت تجربه خواهند نمود.

وي خاطر نشان كرد:احداث زيرگذر ميدان فرح آباد مراحل پاياني خود را طي مي كند و بزودي به بهره برداري خواهد رسيد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :