آخرین عناوین

جمعه 12 شهريور 1395-18:28 کد خبر:30827

با حضور معاون استاندار مازندران و مسئولان استانی:

افتتاح پروژه آبرسانی به شهر کلاردشت

با حضور معاون استاندار مازندران و مسئولان استانی، پروژه آبرسانی به شهر کلاردشت افتتاح شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی آبفاشهری مازندران، با حضور خیریان پورمعاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران و مدیر عامل آبفا شهری استان ،فرماندار و مسئولان استانی و شهرستانی طرح آبرسانی به شهر کلاردشت به بهره برداری رسید.

خیریان پور معاون استاندار مازندران در این مراسم با اشاره به اهمیت تامین و توزیع آب گفت:ارایه خدمات مناسب از مهمترین وظایف مدیران است.

وی با اشاره به کسب عنوان دستگاه برتر در ارزشیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان در جشنواره شهید رجایی برای دومین سال پیاپی توسط شرکت آب و فاضلاب مازندران گفت:تلاش مدیرعامل و مجموعه آبفاشهری مازندران در امر خدمتگزاری به مردم ستودنی است.

ذاکری مدیرعامل آبفاشهری مازندران نیز در این مراسم با بیان اینکه طرح آبرسانی به شهر کلاردشت با اعتبار ۵۲ میلیارد ریال با هدف افزایش توان تامین به شبکه توزیع برای افق طرح ،سال ۱۴۲۰، و کاهش هدرفت آب مورد بهره برداری قرار گرفت، اظهار داشت:در این طرح خط انتقال آب به طول ۹۸۰۰ متر و شبکه توزیع آب به طول ۲۷۰۰ متر احداث شد.

وی جمعیت برخوردار از این طرح را ۶هزار خانوار عنوان کرد.

مدیرعامل آبفاشهری مازندران ادامه داد:در هفته دولت۵ طرح آبرسانی با 61 میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال اعتبار و برخورداری ۱۹ هزار و ۴۲۰ خانوار از مزایای آن به بهره برداری رسید.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :