آخرین عناوین

شنبه 13 شهريور 1395-9:23 کد خبر:30833

رئیس شورای شهر قائم‌شهر:

ظرفیت استان مازندران پاسخگوی خسارت طوفان نیست

رئیس شورای شهر قائم‌شهر گفت: توان و ظرفیت استان پاسخگوی جبران خسارت‌های وارد شده نبوده و نیازمند توجه ویژه مسئولان کشوری است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، جعفر احمدی در شهرستان قائم‌شهر با بیان اینکه عمق خسارت در شهرستان بسیار زیاد است، اظهار کرد:توان و ظرفیت استان پاسخگوی جبران خسارت‌های وارد شده نبوده و نیازمند توجه ویژه مسئولان کشوری است.

وی افزود:با تلاش مأموران شهرداری به صورت شبانه‌روزی و خود مردم، بخش زیادی از معابر و خیابان‌های اصلی از وجود شاخ و برگ درختان پاکسازی شد.

رئیس شورای شهر قائم‌شهر تصریح کرد:طوفان صبح دیروز در شهرستان با سرعت بیش از 130 کیلومتر بر ساعت خسارات زیادی به منازل مسکونی، تجاری و تأسیسات وارد کرد که مناطقی همچون جاده نظامی، کوچک‌سرا و خیابان بابل بیشترین خسارت را داشته‌اند.

وی به قطعی آب و برق براثر طوفان و وزش باد اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با تلاش ادارات مربوطه آب و برق بیشتر نقاط شهری وصل شد و بقیه تا ظهر امروز انجام می‌شود.

احمدی اظهار کرد:از نخستین ساعات وقوع طوفان نیروهای امدادی و اکیپ کمک‌رسانی در شهر حاضر شدند و از مردم خواستند صبر و شکیبایی پیشه کنند تا مشکلات زودتر رفع شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :