آخرین عناوین

يکشنبه 14 شهريور 1395-12:4 کد خبر:30855

مسئول واحد آتش‌نشانی شهرداری نکا اعلام کرد

سوختگی 3 نفر در آتش‌سوزی واحد مسکونی در نکا/ نشست گاز علت حادثه بود

مسئول واحد آتش‌نشانی شهرداری نکا گفت: نشت گاز در یک واحد مسکونی در نکا، سبب وقوع آتش‎سوزی و مصدومیت سه فرد ساکن در این واحد شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پیک نکا، عباس اکبر‌زاده مسئول آتش‌نشانی نکا در این زمینه به خبرنگار ما گفت: شامگاه گذشته خبر آتش‌سوزی در اثر انفجار به علت نشت گاز در یک واحد مسکونی در کوچه شهید ترکیان به اطلاع واحد آتش‌نشانی شهرستان رسید که مأموران به سرعت برای حاموش کردن آتش در صحنه حضور پیدا کردند.

وی افزود: آتش حاصل از این انفجار پس از حضور مأموران اطفای حریق در کوتاه‌ترین زمان ممکن خاموش و چهار مصدوم حادثه نیز جهت پیگیری وضعیت سلامت آن‌ها در اختیار اورژانس حاضر در محل حادثه قرار داده شدند.

مسئول آتش‌نشانی نکا خاطرنشان کرد: در این حادثه اتاق نشت گاز و ساختمان آتش گرفته به طور کامل خسارت دیدند.

همچنین زکریا اشک‌پور سخنگوی مرکز اورژانس مازندران در ارتباط با این حادثه گفت: پس از اعلام وقوع این حادثه به مرکز پیام اورژانس 115 شرق استان بلافاصله آمبولانس‌های پایگاه‌های نارنجباغ و فنی‌وحرفه‌ای نکا به محل حادثه که در کوچه شهید ترکیان اعزام شدند.

وی افزود: با حضور اورژانس در محل حادثه پس از سنجش وضعیت مصدومان، سه نفر از آن‌ها که دارای سوختگی بالایی بودند به بیمارستان سوانح سوختگی زارع ساری و یک نفر که درصد صدمات کمتری داشت به بیمارستان امام حسین(ع) نکا منتقل شد.

سخنگوی مرکز اورژانس مازندران خاطرنشان کرد: مصدومان این حادثه دو آقای 22 و 16 ساله و دو خانم 18 و 45 ساله بودند که خانم 45 ساله به بیمارستان امام حسین نکا و سه مصدوم دیگر با درجه سوختگی‌های 80، 60 و 55 درصد به بیمارستان سوختگی زارع ساری منتقل شدند.

طی دو هفته گذشته این سومین آتش‌سوزی گسترده با تلفات بالا در نکا به شمار می‌آید که در اولین مورد منجر به مرگ بانوی فوتبالیست شهرستان و حادثه شب گذشته نیز باعث مصدومیت شدید چهار نفر از شهروندان شد.

این درحالی است که کم‌کم به ماه‌های سرد سال نزدیک می‌شویم و باتوجه به استفاده بیشتر از وسایل گاز سوز در فصول سرد سال، مشکلات ناشی از ابزار گازرسانی در منازل و دلایل دیگر شاید باید منتظر شنیدن اخبار ناگوار دیگری نیز در این زمینه بود.

امید است با پیگیری مسئولان مربوطه در بکارگیری ابزار سالم و بدون نقص، هشدار بیشتر به مردم و رعایت کامل شهروندان دیگر چنین اتفاقات ناگواری را مشاهده نکنیم.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :