آخرین عناوین

دوشنبه 26 خرداد 1393-13:6 کد خبر:309

مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران خبر داد

برگزاری جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مجازی در مازندران

مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران گفت: سومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مجازی در استان برگزار می‌شود.


به گزارش خزرخبر،حسین مرتضوی اظهار داشت: پیش از این دو بار جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها در مازندران برگزار شده بود و امسال برای نخستین‌بار، بخش رسانه‌های مجازی هم به این جشنواره افزوده شد.

وی با بیان اینکه آثاری که از فروردین سال 92 تا اردیبهشت سال 93 منتشر شده است در جشنواره شرکت داده می‌شود، افزود: مهلت ارسال آثار از 25 خرداد تا 30 تیرماه تعیین شده است.

مرتضوی تصریح کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در جشنواره می‌توانند به پایگاه‌های اینترنتی www.khmm.ir و www.mazandaran.farhang.gov.ir  مراجعه کنند.

مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران درباره ساماندهی خبرنگاران یادآور شد: اصحاب رسانه در غرب مازندران مدارک خود را آماده کنند چرا که در ماه آینده یک نفر به نمایندگی از ارشاد استان و یک نفر نماینده از خانه مطبوعات، این مدارک را جمع‌آوری می‌کنند.

وی با بیان اینکه آن دسته از اصحاب مطبوعات که پیش از این ساماندهی شده‌اند نیاز به تهیه پرونده مجدد نیست، گفت: برای این پرونده خبرنگاران خبرگزاری‌ها نیاز به 50 اثر و خبرنگاران رسانه‌های مکتوب نیاز به 15 اثر در طول سال گذشته دارند.

مرتضوی درباره شکایت از رسانه‌ها خاطرنشان‌کرد: یکی از مدیران کل استان در این زمینه رکورد شکسته و در مدت شش ماه اخیر سه بار از رسانه‌ها شکایت کرده است و این مسئله با اهداف، رویکردها و برنامه‌های دولت تدبیر و امید درباره رسانه‌ها منافات دارد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :