آخرین عناوین

دوشنبه 26 خرداد 1393-13:25 کد خبر:311

سید رمضان شجاعی کیاسری خبر داد:

سفر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به مازندران

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی از سفر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به مرکز استان برای بازدید از طرح سالمسازی دریا و شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران خبر داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباط مردمی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی ،سید رمضان شجاعی اظهار داشت: اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی پایان هفته جاری با  سفر به مرکز استان مازندران از طرح سالمسازی دریا و مجموعه صنایع چوب و کاغذ مازندران بازدید خواهند کرد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در این سفر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس پس از بازدید از طرح سالمسازی دریا و شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران گزارشی جهت ارائه به مجلس شورای اسلامی  تهیه خواهند کرد.

شجاعی کیاسری تصریح کرد: از  نمایندگان عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی برای بازدید و آگاهی از وضعیت فرهنگی و رفع موانع پیشرفت و توسعه مازندران دعوت شده است.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: حضور اعضای کمیسیونها در مازندران  به عنوان استانی که خدمات ملی می دهد در تصویب طرحهایی که از سوی نمایندگان مازندران ارائه می شود نقش بسزایی دارد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :