آخرین عناوین

دوشنبه 26 خرداد 1393-13:36 کد خبر:312

رئیس مجمع نمایندگان شمال کشور:

از عملکرد مدیر کل ورزش و جوانان مازندران رضایت نداریم

رئیس مجمع نمایندگان شمال کشور گفت: در صحن علنی مجلس جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی مازندران با وزیر و معاون پارلمانی وزارت ورزش جلسه ای داشتیم و در آن جلسه صحبتهای در جهت تقویت ورزش استان مازندران و مسایل پیرامون آن صورت گرفته است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از دفتر مجمع نمایندگان شمال کشور،حجت الاسلام والمسلمین ناصری نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ورزش مازندران دارای ظرفیتهای زیادی می باشد گفت:ورزش مازندران دارای نام آوران و قهرمانان بیشماری می باشد که بایستی به درستی از آن بهره بریم.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت:در استان مازندران ورزش و ارزش ، قهرمانی و پهلوانی را شاهد هستیم و انتظار داریم به حوزه ورزش و مقوله جوانان بیشتر پرداخته شود و باید در اینخصوص تلاش مضاعف صورت گیرد.

عملکرد مدیریت دستگاه ورزش مثبت تلقی نمی شود

ناصری تصریح کرد:مدیر کل ورزش و جوانان  استان مورد نقدهای می باشد و در مجموع عملکرد مدیریت دستگاه ورزش مثبت تلقی نمی شود و جمعی از نمایندگان مجلس در استان مازندران نسبت به عملکرد و مدیریت او نقد و نظرهای دارند و در اینخصوص انتقاداتی وارد است.

مازندران  باید دارای مدیر شایسته ، لایق و توانمندی در عرصه ورزش و جوانان باشد

رییس مجمع نمایندگان شمال کشور خاطر نشان کرد:باید استان مازندران با این پیشینه گسترده ورزشی مدیر شایسته ، لایق و توانمندی در عرصه ورزش و جوانان داشته باشد و وظایف خود را به درستی ایفا نماید.

وی با بیان اینکه باید به به ورزش روستایی در استان مازندران توجه ویژه ای شود گفت:باید امکانات ورزشی را برای نشاط , شادابی و تحرک روستاییان عزیز افزایش داد و اینجانب بعنوان عضو فراکسیون ورزش پیگیر مطالبات ورزش روستایی می باشم و بایستی از مشارکت های مردمی نیز در ارتقای بسترهای ورزش روستایی بهره برد.

ناصری گفت:باید بودجه ورزش روستایی و بومی و محلی در استان افزایش یابد تا شاهد دستیابی به موفقیتهای بیشتر در ورزش روستایی باشیم.

بنده و جمعی از نمایندگان مجلس در استان از عملکرد مدیر کل ورزش و جوانان مازندران رضایت نداریم

وی با بیان اینکه انتظار می رود مدیری لایق ،صالح و شایسته و با سلامت و صداقت  در حوزه ورزش استان انتخاب شود که در خدمت جامعه ورزش مازندران باشد و دغدغه آن ارتقاء و توسعه ورزش مازندران باشد.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:بنده و جمعی از نمایندگان مجلس در استان از عملکرد مدیر کل ورزش و جوانان مازندران رضایت نداریم.

برخورد با رسانه ها و منتقدین شایسته و درست نمی باشد

رییس مجمع نمایندگان شمال کشور در مجلس شورای اسلامی در خصوص شکایت دستگاه ورزش مازندران از یکی از سایتهای ورزشی و تنها مجله تخصصی ورزشی استان گفت:نقد ها باید منصفانه و نقادی باشد و همچنین مدیر ورزش نیز باید انتقاد پذیر باشد و با سعه صدر اشکالات موجود را برطرف نماید و پذیرای نقدهای مطرح شده باشد.

ناصری تاکید کرد:برخورد تهاجمی با رسانه ها و منتقدین شایسته و درست نمی باشد.

وی یادآور شد:در صحن علنی مجلس جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی مازندران با وزیر و معاون پارلمانی وزارت ورزش جلسه ای داشتیم و در آن جلسه صحبتهای در جهت تقویت ورزش استان مازندران و مسایل پیرامون آن صورت گرفته است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :