آخرین عناوین

چهارشنبه 28 آبان 1393-16:13 کد خبر:3183

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران اعلام کرد:

پایداری شبکه های توزیع در برگزاری مسابقات کشتی باشگاههای جهان در مازندران

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت : تدابیر لازم برای پایداری شبکه های توزیع در برگزاری نخستین مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاههای جهان که در تاریخ 5 تا 7 آذر ماه در جویبار برگزار می شود  اندیشیده شده است .


به گزارش خزرخبر، منوچهر جعفری گفت : امورهای توزیع برق جویبار و بابلسر به عنوان امورهای محوری قابلیت اطمینان شبکه در برگزاری مسابقات کشتی باشگاههای جهان و امورهای توزیع برق ساری ، سیمرغ و قائمشهر به عنوان امورهای معین مسئولیت پایداری شبکه های توزیع برق را در این مسابقات بر عهده دارند .

وی افزود : برای اطمینان از پایداری شبکه ، کمیته ستادی تشکیل و برای شهرستانهای معین  شرح وظایف تعیین شده است .

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران اظهار  داشت : اکیپ های عملیاتی و گروههای فعال تعمیراتی با تجهیزات کامل نیز در محدوده مرزی ساری ، جویبار، بابلسر ، قائمشهر و سیمرغ مستقر خواهند شد تا در صورت وقوع اتفاق ، در اسرع وقت مشکل را برطرف نمایند .

جعفری همچنین از استقرار دو دستگاه دیزل  ژنراتور 1350 و 750  کیلوولت آمپری  در منطقه جویبارو بابلسر برای تامین  برق اضطراری محل برگزاری مسابقات و اسکان مسابقات کشتی باشگاههای جهان خبر داد .

وی به جایگاه مهم مازندران در رشته کشتی و اینکه این استان و شهرستان جویبار به عنوان مهدکشتی دنیا معرفی شده و مازندران در سال 2006 میزبان مسابقات جام جهانی کشتی آزاد بوده و با تجربه موفق برگزاری آن مسابقات ، توان میزبانی مسابقات جام باشگاههای جهان را نیز خواهد داشت ، خاطر نشان کرد : با توجه به اهمیت برگزاری این دوره از مسابقات تمام تمهیدات لازم برای پایداری شبکه و قابلیت اطمینان آن اندیشیده شده و ستاد مدیریت بحران شرکت نیز در این مدت در آماده باش کامل خواهد بود .  

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :