آخرین عناوین

چهارشنبه 28 آبان 1393-22:28 کد خبر:3185

تودیع و معارفه مدیر منابع طبیعی نکا /این بار تغییرات درلفافه..

پیش ازظهر امروز، تغییری دیگر درشهرستان نکا رخ داد اما این بار درسکوت رسانه ایی؟؟؟؟!!!!!


به گزارش خزرخبر و به نقل از مهروان نیوز،پس ازمعارفه معاون جدید فرماندارنکا ،قرعه به نام اداره منابع طبیعی وجنگلداری این شهرستان افتاد.

خبری که مهروان نیوزاز منبع موثق دریافت کرده بود در تاریخ 20 مهرماه 93 با تیتر تغییرات جدید مدیریتی درنکاهمراه با خبر تغییرمدیریت جهادکشاورزی شهرستان درج کرده بود که بازتابی مثال زدنی داشت والبته با وجود فشارهای حاکم دال براینکه خبر سریعأ از خروجی برداشته شود، ...خبررا درخروجی حفظ کردیم. 

پیش بینی مهروان نیوز، گرچه بازتأخیرمحقق شد، ولی باوجود فشارهای حاکم، این رویداد رخ داد وزنیروی دولت تدبیر وامید این بار دراداره منابع طبیعی وجنگلداری شهرستان نکا، منصوب شد.

بر اساس این گزارش،ظاهرأ مراسم معارفه رئیس منابع طبیعی شهرستان که درسایت فرمانداری درج شده مشخص است باحضوررحیم قاسمی طوسی فرماندار نکا و چند نفر از مدیران شهرستان در اتاق ریاست این اداره انجام شد و احمدی، آرام برمسند ریاست جلوس کرد.

فرماندارنکا دراین مراسم طی سخنانی اظهار کرد: در احکام دین آمده است پست و مقام و کار دولتی خدمت است و انسان ها در قالب پست و سمت می توانند خدمت کنند.

قاسمی طوسی گفت: مازندران با این زیبایی های که دارد باید مدیریت شود و استفاده بد و یا عدم استفاده خوب موجب ضرر و زیان می گردد.

وی در ادامه افزود: ما باید از این پتانسیل و این صنعت دست نخورده استفاده درست داشته باشیم .

در این مراسم از زحمات  محمدنژاد تجلیل و احمدی بعنوان مدیریت جدید منابع طبیعی شهرستان نکا معرفی شد.

بر اسا گزارش فوق،سوالی اینجا وجود دارد و آن اینکه: پس از 1 سال واندی از روی کارآمدن دولت تدبیر وامید و شعارهای البته به حق جناب فرماندار در خصوص شفاف سازی و نبود هیچگونه فشار از هیچ ناحیه ای درعزل ونصب ها و برقراری رابطه تنگاتنگ مسئولان با صاحبان رسانه، آیا تودیع ومعارفه مدیری در فرایند انتصابات وچینش های نمایندگان دولت، مشروحی بر وجود تناقضات نیست؟ چه بسا صاحبان رسانه بنابر رسالت ذاتیشان درشفاف سازی واطلاع رسانی تعهد داشته و بدون هیچگونه غرض ورزی شخصی درصدد آگاه سازی امورات حوزه فعالیتشان هستند حال آنکه عدم حضور اربابان رسانه در مناسبت های مهم که در برگیری زیادی را با خود به دنبال دارد نشان از ضعف مدیریتی دارد یا عدم اعتماد کافی فی مابین خبرنگاران ومدیران شهرستانی؟؟؟!!!!

امیدواریم دولتی که تدبیر و امید را شعار و سرلوحه کارش قرارداده، مدیرانش، باتدبیر، از دامن زدن به حساسیت ها بکاهند و با تعامل هرچه بیشتر پل ارتباط با مردم را مستحکم ترکنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :