آخرین عناوین

پنجشنبه 29 آبان 1393-0:4 کد خبر:3186

فرمانده سپاه ناحیه ساری خبر دارد:

تجمع بزرگ رده های سازمان یافته بسیج در مصلای ساری

فرمانده سپاه ساری از تجمع بزرگ رده‌های سازمان‌یافته بسیج در مصلای مرکز استان خبر داد و تصریح کرد: بسیجیان به صورت سازمان‌یافته در مصلی حضور به هم می‌رسانند.


به گزارش خزرخبر، غلامرضا شریعتی  در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج در جمع خبرنگاران با تسلیت ایام محرم و شهادت امام سجاد(ع)، اظهار داشت: سپاه و سازمان بسیج برای گرامیداشت فرمان مبارک امام(ره) برنامه‌های را در برنامه کاری دارند.

وی با اعلام اینکه امام(ره) تحقق اهداف نظام را در تشکیل بسیج عنوان می‌کرد، تصریح کرد: هفته بزرگداشت بسیج زمینه بازآموزی پیام امام راحل برای همه مردم را فراهم می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه ساری خاطرنشان کرد: اگر بسیج محقق شود چشم طمع جهانخواران از نظام اسلامی کوتاه می‌شود و فرمایشات امام راحل با شناخت کافی از واقعیت صحنه‌های سیاسی جهان مطرح شد.

این مسئول اضافه کرد: داشتن دفاع مستحکم، قوی و ریشه‌دار برای تامین منافع ملی ارزشمند است و این امر با تشکیل و پیگیری بسیج 20 میلیون در کشور امکان‌پذیر شد.

شریعتی گفت: فهم تشکیل بسیج 20 میلیون در کشور روز به روز بیشتر شده و این کشور با حضور قدرتمند بسیج بیمه شد و یکی از وظایف بسیج دفاع از کوی و برزن است و بسیج در همه عرصه‌ها و در بین اقشار ریشه دارد.

این مسئول با اعلام اینکه در ساری یک‌هزار نقطه تحت حفاظت بسیج هستند، افزود: این حفاظت‌ها با همکاری مردمی و بدون هزینه دولتی انجام می‌شود.

شریعتی با اعلام اینکه بسیج در حوزه‌های مختلف مشارکت گسترده دارد، افزود: در برنامه‌های متعدد سال‌جاری به موضوع فرهنگی توجه شد و پیش‌بینی کردیم که هر برنامه و فعالیت ما با رویکرد فرهنگی انجام شود.

این مسئول با اشاره به توجه بسیج در حوزه اقتصاد مقاومتی از برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در شهرستان ساری خبر داد و گفت: این نمایشگاه در روز دوم هفته بسیج در سالن ارشاد برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: در کنار برگزاری این نمایشگاه همایش اقتصاد مقاومتی با حضور مسئولان استانی برگزار می‌شود.

این مسئول درباره برنامه‌های انجام شده بسیج در همایش کوی و برزن در شهرستان ساری، افزود: همایش کوی و برزن با حضور گردان‌های کوثر و بیت‌المقدس در مرکز استان برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه ساری به برگزاری اردوهای راهیان نور در این شهرستان اشاره کرد و گفت: یک‌هزار و 600 نفر در سال‌جاری تاکنون از ساری در این اردوها شرکت کردند و اعزام دانش‌آموزان به مناطق راهیان نور تا پایان سال‌جاری ادامه دارد.

وی یکی از برنامه محوری بسیج را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد و ادامه داد: مراسم گرامیداشت شهید رنجبر با حضور سردار فضلی برگزار می‌شود و عصر روز یادواره شهدای بخش مرکزی اسفیورد با حضور سردار مسجدی در برنامه کاری قرار دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: همه رده‌های مقاومت در هفته بسیج برنامه‌های متعدد فرهنگی برگزار می‌کنند که این برنامه‌ها در 960 پایگاه‌های مقاومت و رده‌های مقاومت بسیج برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه ساری از برگزاری همایش سبک زندگی اسلامی در ساری با محوریت بسیج خبر داد و گفت: بررسی آسیب‌های اجتماعی با برنامه‌های فرهنگی نیز در برنامه کاری قرار دارد.

این مسئول از افتتاح چندین پروژه عمرانی در این هفته اشاره کرد و گفت: در توسعه زیرساخت‌های بسیج برای 10 حوزه مقاومت احداث ساختمان در دستور کار قرار گرفت و پیشرفت فیزیکی این واحدهای بالای 50 درصد است و تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از تجمع بزرگ رده‌های سازمان‌یافته بسیج در مصلای مرکز استان خبر داد و تصریح کرد: بسیجیان به صورت سازمان‌یافته در مصلی حضور به هم می‌رسانند.

شریعتی تعداد بسیجیان سازمان‌یافته ساری را بیش از 180 هزار نفر عنوان کرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :