آخرین عناوین

چهارشنبه 17 شهريور 1395-12:0 کد خبر:31897

انتصابی دیگر در آبفاشهری مازندران:

معرفی مدیر امور آبفاشهری بهشهر

با حضور مدیرعامل آبفاشهری مازندران و مسئولان شهرستانی، مدیر امور آبفاشهری بهشهر معارفه شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی آبفاشهری مازندران، با حضور مدیر عامل آبفاشهری مازندران ، حجت الاسلام والمسلمین جباری امام جمعه ، بخشدار و اعضای شورای شهر و مدیران شهری، مدیر امور آبفاشهری بهشهر معرفی شد.

براساس این گزارش، در این مراسم ذاکری مدیرعامل شرکت، با بیان اینکه کیفیت و کمیت آب شرب منطقه شرق استان نیاز به ارتقا دارد، گفت: به همین دلیل طرح آب شیرین کن گلوگاه در حال اجراست.

وی، ضمن تاکید بر کمبود آب در سطح کشور، افزود: مردم مازندران با مصرف 380 لیتر آب در شبانه روز نسبت به میانگین کشوری از مصرف بالایی برخوردارند.

مدیرعامل آبفاشهری مازندران، ضمن قدردانی از مردم استان به دلیل اعمال مدیریت مصرف ، اظهار داشت: با توجه به کاهش سطح ذخایر آبی ، سیاست شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور و وزارت نیرو استفاده از منابع آبی پایدارمی باشد به همین دلیل استفاده از آبهای سطحی همچون سدها در دستور کار قرار دارد.

وی، در بخش دیگری از سخنانش، با اشاره به اینکه تنها 10 درصد مردم مازندران از طرحهای فاضلاب برخوردارند، افزود: پیش بینی شده در برنامه ششم توسعه، میزان برخورداری مردم از طرحهای فاضلاب به 55 درصد برسد.

مدیرعامل آبفاشهری مازندران، بر اجرای طرح فاضلاب در استان مازندران تاکید و تصریح کرد: برای اجرای این طرح در شهرهای اولویت دار پیگیر دریافت 150 میلیون یورو تسهیلات از بانک توسعه اسلامی هستیم.

ذاکری، از اتمام مطالعات فاضلاب شهرهای نکا، بهشهر و گلوگاه خبر داد و گفت: امیدواریم با حمایت مسئولان ملی و استانی و با تخصیص اعتبار لازم، عملیات اجرایی طرح فاضلاب در این شهرها از سال آینده اجرایی شود.

امام جمعه بهشهر نیز در این مراسم، با بیان اینکه تمام موجودات زنده به ارزش نعمت آب واقفند، اظهار داشت: آدمی به دلیل داشتن قدرت درک ، عقل و شعور بایدقدر این نعمت الهی را بیشتر بداند.

وی، با اشاره به اینکه آب نعمت خداوند است افزود: وظیفه انسان در برابر نعمت قدردانی از صاحب نعمت و استفاده بهینه و درست از آن  است.

امام جمعه بهشهر، به ارزش آب در دین اسلام  و اینکه آب مهریه حضرت زهرا (س) است، اشاره و تصریح کرد: همانطور که حضرت فاطمه الزهرا(س) دارای ارج و قرب فراوانی است، مهریه آن نیز باید ارزرشمند باشد  لذا  نباید آن را به سهولت از دست داد، بنابراین مدیریت مصرف و صرفه جویی درست از  آب  بر همگان واجب می باشد.

در پایان این مراسم، کمال الدین گودرزی به عنوان مدیر امور آبفاشهری بهشهر معرفی  واز زحمات علی مهدوی مدیر سابق این امور قدردانی شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :