آخرین عناوین

چهارشنبه 28 خرداد 1393-21:40 کد خبر:319

مدیرکل کار و رفاه اجتماعی مازندران :

کارفرمایان از نبود نیروی کار گله‌مندند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: هم‌اکنون نزدیک به یک‌هزار شغل در آمل مهیا است اما کارفرمایان از نبود نیروی کار گله‌مندند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، علی بابایی‌کارنامی در حاشیه نشست با برخی از صنعتگران و مسئولان آمل ،با اشاره به اینکه وضعیت کار در آمل بسیار مطلوب ارزیابی می‌شود گفت: نباید با توجه به وجود صنعت، معدن، شهرک‌های صنعتی فعال، وجود کارخانجات و واحدهای تولیدی در این شهرستان بیکاری را مشاهده کنیم چراکه هم‌اکنون فرصت شغلی در این شهرستان مهیاست.

وی با بیان اینکه یکی از گله‌مندی صاحبان صنعت و کارفرمایان نبود نیروی کار در این شهرستان است، ادامه داد: هم‌اکنون نزدیک به یک‌هزار شغل در این شهرستان مهیا است که این امر از بعد تخصصی لحاظ نشده بلکه نیروی کار در خط تولید، کارگری و نیروهای فنی را شامل می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اعلام پدیده‌ای ناشایست در بخش کار و اشتغال که در این شهرستان مشاهده می‌شود، افزود: بسیاری از نیروهای خدماتی در این شهرستان نه تنها از شهرهای دیگر بلکه از استان‌های دیگر در آمل مشغول به کار هستند که این مسئله با نرخ بیکاری که در مازندران داریم، تقارن ندارد.

بابایی‌کارنامی در پایان خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم مدلی از ایجاد کسب و کار را در استان ارائه دهیم می‌توان در بیان یکی از این مدل‌ها (پایدار بودن واحدهای تولیدی) شهرستان آمل را لحاظ کرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :